You are here
Home > Beauty > סקירת מוצרי טיפוח: קנזו, לייף, ל'אוקסיטן, קליניק וגרנייה

סקירת מוצרי טיפוח: קנזו, לייף, ל'אוקסיטן, קליניק וגרנייה

הבושם החדש מבית קנזו – Flower In The Air

לצערי אני רגישה למרבית הבשמים יש בהם ריכוז גבוה של תמצית בושם. גיליתי זאת בדרך הקשה כשהייתי מנסה בתור ילדה את הבשמים של אימא שלי ומיד חוטפת התקפת אלרגיה רצינית. זו הסיבה שאני נוטה להיות מעט חשדנית כלפי בשמים שאינם מבוססים על מים ובכלליות לכל בושם שיש לו ריח מאוד דומיננטי.

אחרי שהנציחו בKENZO את פרח הפרג עם הבושם שהפך להיות אחד מהסמלים של בית האופנה, הם השיקו לאחרונה את הבושם Flower In The Air שגם הוא מספר את סיפורו של הפרח. בשונה מהבושם בגרסתו המקורית, לבושם החדש יש ריח רענן יותר, כזה שתרצו להסניף כל היום (מניסיון).

הבשם אלברטו מורילאס הכניס לתוך בקבוק בושם החדש גן שלם של ניחוחות הכולל ריחות כמו פטל (תו עליון), שושנים (לב הבושם) מוסק לב ופרחים לבנים (תו הבסיס) שיוצרים ביחד יצירה פרחונית יוצאת דופן, אך עדיין עם ריח עדין שאינו משתלט.

 

Flower In The Air
הבושם Flower In The Air; צילום והרחה: שיר וורובל

ערכת Simply Effective מבית Life

את הערכה הזו רכשתי עם אחד מקופוני ראש השנה של סופר-פארם במחיר של 39 שקלים ואני מודה שאחד מהדברים שדחפו אותי לממש את אותו קופון הוא לא הצורך (יש לי לא מעט מוצרים דומים שרק מחכים שאשתמש בהם) אלא המחיר. הערכה כוללת שלושה בקבוקים בגודל 150 מ"מ של מסיר איפור, מי פנים וחלב פנים. אמנם לא הרגשתי שהמוצרים הללו, מבית לייף, הם התכשירים הטובים ביותר שניסיתי מהתחום של ניקוי הפנים, אך מדובר במוצרים לא רעים בכלל שאפשר בכיף לקחת איתך לחופשה או להשאיר בבית של הבן-זוג (בגלל הגודל הקומפקטי שלהם).

 

Simply Effective by Life
Simply Effective by Life; צילום: שיר וורובל

קולקציית בשמים מוקטנת La Collection de Grasse של L’OCCITANE

הדבר הראשון ששבה את ליבי במארז הבשמים המוקטן מבית ל'אוקסיטן הוא האריזה היפיפיה והצבעונית שלו. הדבר השני היה העובדה שבתוך אריזה אחת קטנה מסתתר לו עולם שלם עם מגוון של ריחות בסגנונות שונים. לשניים מתוך ארבעת הריחות התחברתי מיד, זאת למרות – ואולי דווקא בגלל – שהם לא השילובים הטיפוסיים לריחות או-דה טואלט: תה ירוק בשילוב תפוז מר ויסמין בשילוב ברגמוט. הראשון ריח קלאסי של הדרים רענן והשני ריח מעט יותר כבד ומתעתע. שני הריחות הנוספים, שכאמור פחות היו לטעמי, הם: וניל בשילוב נרקיס (כנראה בגלל שאני לא אוהבת מוצרים בריח של וניל) ומגנוליה בשילוב פטל שחור (שהוא ריח יותר מידי חזק עבורי).

בכל מקרה, מדובר במתנה מושלמת של תשומת לב או פינוק עצמי נהדר (מחיר המארז: 269 ש"ח; ניתן להשיג בחנויות ל'אוקסיטן ברחבי הארץ).

 

La Collection de Grasse by L’OCCITANE
La Collection de Grasse; צילום: שיר וורובל

מוס ניקוי עדין בריח אשכוליות ורימונים של GARNIER

המוס לניקוי העדין של הפנים מבית גרנייה הוא אחד מהמוצרים היותר מפתיעים שיצא לי להשתמש בהם, ולאו דווקא מבחינת הביצועים שלו. כשמסתכלים על הבקבוק של המוצר זה נראה כאילו הוא מכיל נוזל, אך לחיצה אחת על הפייה שלו מאששת כי אכן מדובר במוצר מוס ריחני וכיפי.

בתור אחת שמתנסה ומשתמשת בלא מעט תכשירים, ואף קוראת עליהם חוות דעת רבות ברחבי הרשת, קשה לי להכריע אם התכשיר אכן מעניק "ניקוי נקבוביות עמוק ומפחית פגמי עור" כפי שהוא מבטיח. באופן אישי אני לא רואה שינוי משמעותי בעור הפנים אחרי שימוש של חודש במוצר, אבל ללא ספק אני נהנית להתחיל כל בוקר בשטיפת פנים בריח הדרים שעוזרת לי להעביר את השעות הראשונות של היום בצורה קצת יותר קלה והרבה יותר רעננה.

 

קרם לחות של קליניק +DDML

לאחר כמה עשורים של דבקות בקרמים המסורתיים המוכרים והנמכרים של קליניק (שיטת שלושת השלבים וקרם הDDML) ואחרי קרוב ל7 שנות מחקר – השיקו בענקית הטיפוח את את קרם ה+DDML במקומו של המוצר הוותיק המקביל. אז מה הקטע של הפלוס הזה והאם השינוי הקטן הזה עושה את כל ההבדל? מסתבר שכן, אחרת לכו תסבירו איך קרם כזה נמכר כל חמש שניות בעולם (הופס, עוד אחד נמכר!).
בשורה התחתונה מדובר באותו קרם הDDML הצהבהב המוכר בשילוב של כמה מרכיבים חדשים כמו זרעי חמניה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון שאמורים לחזק את עמידות העור בפני נזקי הסביבה וחיזוק מחסום לחות שעוזר בשמירת גמישות העור.
בשורה התחתונה אפשר לומר רק שאפו לקליניק שלקחו קרם שגם ככה הוא אחד מהמוצרים הכי מוכרים ונמכרים שלו ושינה את הנוסחא שלו – זה סיכון שלא כל אחד היה לוקח. למזלם זה השתלם.

באופן אישי לאחר שימוש במוצר גיליתי שהוא אינו מתאים לשילוב ביחד עם קרמים ומוצרי פנים אחרים שאני נוהגת להשתמש בהם בטרם מריחת קרם הלחות. על עור פנים נקי ממוצרים אחרים הוא נספג נהדר, אך בשילוב של מוצרים אחרים הוא נוטה להרגיש מעט כבד ושומני על העור ונספג פחות טוב.

 

Clinique and Garnier
מימין: ה+DDML של קליניק, משמאל: מוס ניקוי הפנים של גרנייה (צילום: שיר וורובל)

 

מכירות את המוצרים? יש לכן מה לומר – אשמח לשמוע.
לא מכירות את המוצרים ורוצות לשאול עליהם שאלות נוספות – אני לשירותכן.

 

ובינתיים: עשו לייק לעמוד פייסבוק של Point of Fashion והישארו מעודכנות בלייב על אירועי אופנה, הודעות על סיילים ועוד הפתעות.

 

כתיבת תגובה

Top