You are here
Home > Beauty > חדש על המדף: פברואר 2016

חדש על המדף: פברואר 2016

 

אז נכון שבפוסט הקודם אמרתי שאפשר להתפנק ולפנק בוולניינז דיי גם בלי להוציא שקל אחד, אבל אם במקרה קמתן הבוקר והחלטתן שבכל זאת בא לכן לפנק את עצמכן במשהו חדש – שווה שתמשיכו לקרוא את הסקירות שלי על מוצרים שונים שהגיעו אל מפתן דלתי לאחרונה.

 

Alluring Serum מסדרת BioPhyto מבית כריסטינה

את ההיכרות שלי עם חברת הקוסמטיקה הבינלאומית "כריסטינה" עשיתי במלון יערות הכרמל, שם עברתי טיפול פנים כולל ומפנק עם מוצרי החברה ומאז לגמרי התאהבתי. מאז הספקתי להתנסות בלא מעט מוצרים של החברה וברוב המקרים המלצתי למכרות שלי להתנסות בהם גם כן. סדרת מוצרי BioPhyto של החברה משלבת בצורה הרמונית את הטבע והמדע על מנת ליצור פתרונות מותאמים אישית למגוון רחב של מצבי ובעיות עור. ה-Alluring Serum הוא סרום בעל נוסחא ייחודית אשר עוזרת למנוע תהליכי חימצון של תאי העור, כלומר, לעזור בעיכוב הזדקנות העור ויצירת קמטים וקמטוטים. בנוסף הוא אמור להעניק לעור גוון אחיד וזוהר, לשפר את גמישותו לעודד את התחדשות התאים. הסרום מגיע באריזה שקופה עם מכסה הכולל טיפטה שעוזר להוציא את החומר מהאריזה ולטפטף אותו על הידיים או ישירות על עור הפנים והצוואר. באופן אישי אני מצאתי שהכי נוח לי לטפטף את הסרום לתוך קרם הפנים הרגיל שאני משתמשת בו ובכך לשפר את יעילותו ועל הדרך לחסוך זמן.
כמו שאתן בוודאי מכירות אותי – אני נוטה שלא לצאת בהצהרות מרחיקות לכת לגבי קרמים וסרומים בגלל שאני מאמינה ששינוי במראה העור תלוי בלא מעט אספקטים חיצוניים ופנימייים. מכיוון שעור הפנים שלי נכון להיום אינו בעייתי במיוחד (טפו טפו טפו), אני משתמשת בסרום הזה של כריסטינה קודם כל בתור טיפול מניעתי לעתיד וכמובן בתור פינוק.
את הסרום ושאר מוצרי החברה ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ברחבי הארץ במחיר של 236 ש"ח לבקבוק של 30 מ"ל.

biophyto_alluring cerum christina

 

שמן עיסוי אורגני של חברת Neal's Yard Remedies

אמנם אני די שמרנית והססנית כשמדובר בהחלפת מוצרי האיפור והטיפוח הקבועים שלי, אבל אני תמיד שמחה להכיר מוצרים ומותגים חדשים שיעזרו לי לצאת קצת מהשגרה. את המותג Neal's Yard Remedies לא הכרתי עד לפני מספר שבועות כשקיבלתי לידי את השמן הארומטי שלהם. מסתבר שמדובר בחברה שנוסדה לפני 35 שנה בלונדון בניסיון ליצור מענה לנשים המעוניינות במוצרי קוסמטיקה טבעיים ואורגניים.
לגמרי התאהבתי במראה היוקרתי שמשדר הבקבוקון הכחול כך שהוא מיד זכה למקום של כבוד על שידת התמרוקים שלי.
לכבוד וולנטיינז דיי מציעה החברה מארז מפנק הכולל ג'ל רחצה, פילינג גוף ושמן עיסוי במחיר מיוחד של 330 ש"ח (במקום 440 ש"ח). אני לגמרי ממליצה לכל מי שחשוב לה שמוצרי הקוסמטיקה שהיא משתמשת בהם יהיו טבעיים ואורגניים, לרכוש את המארז כדי להכיר את המותג ולראות אם היא מתחברת…
ניתן למצוא את קטלוג המוצרים המלא באתר החברה ואת המוצרים עצמם ברשתות הטבע וחנויות הטבע ברחבי הארץ (לרשימת סניפים לחצו כאן).

נילס יארד וולנטיין צילום אפרת אשל

 

פילינג גרגרי אפרסק מבית Rashel

מבין שלושת מוצרי ראשל אשר קיבלתי באחרונה לסקירה, הפילינג הוא ללא ספק המוצר המועדף עליי. הפילינג של ראשל הוא פילינג על בסיס תמציות צמחים והוא מיועד לניקוי יסודי של נקבוביות העור משאריות של לכלוך ושומנים. הפילינג, כך לפי התיאור שעל האריזה, אמור לסייע בהסרת תאים מתים ולחיזוק התהליך הטבעי של התחדשות תאי העור. הוראות השימוש, כבכל פילינג, הן די פשוטות – מורחים על עור פנים (עדיף לח או רטוב), מעסים את ושוטפים היטב. לטעמי מדובר בפילינג גס למדי, כלומר, גרגירי האפרסק המצויים בתוך הפילינג מזכירים בתחושה שלהם חול גס ולכן יתאימו רק לחובבות הפילינג העמוק ולמי שמחפשת פילינג לשימוש שבועי ולא לשימוש יומיומי. בגלל שמדובר בפילינג לשימוש של פעם (או מקסימום פעמיים בשבוע) נראה שקופסה אחת, אשר מכילה 50 מ"ל של פילינג, תספיק לחודשים טובים של שימוש ולכן מדובר במוצר משתלם למדי (119 ש"ח). את הפילינג ניתן לרכוש דרך כאן.

Peeling Rashel

קרם לחות המשלב מקדם הגנה 30SPF מבית Rasel

אתחיל באנקדוטה קצרה: כאשר בן זוגי ראה את מוצרי ראשל מיד טען שבוודאי מדובר במוצרי יוקרה שכן מעולם לא נתקל במקדם הגנה שמגיע בקופסה ולא באריזה לחיצה. כמי שמתנסה במוצרים כה רבים המחשבה הזו לא עלתה לראשי, אבל אני מניחה שיש צדק בדבריו. מקדם ההגנה של ראשל, אשר מגיע כאמור בקופסה של 50 מ"ל, מיועד לספק מענה והגנה מירבית לעור בעת החשיפה לשמש. לטענת החברה, מקדם ההגנה מתאים גם לנשים אשר להן עור בעייתי הנוטה לפגמים, רגישות מוגברת או כאלו שסובלות מתחושה של גירויים ויובש. לטעמי נקודת החוזק המרכזית של המוצר טמונה בכך שאין לו ריח או מרקם של מקדם הגנה אלא של קרם לחות. יתרון נוסף טמון בעובדה שהקרם נספג בעור הפנים במהירות שלאחריה העור מרגיש חלק ולא דביק (כפי שעלול לקרות עם מקדמי הגנה אחרים). מחיר הקרם הינו 139 ש"ח וניתן לרכוש אותו כאן.

Sun Block Rashel

ג'ל לניקוי הפנים מבית Rashel

מבין שלושת המוצרים של ראשל שבהם התנסיתי, המוצר המאכזב ביותר היה לטעמי הג'ל לניקוי הפנים. תחושת האכזבה החלה ביחד עם הניסיון להוציא את הג'ל מבקבוק המוצר באמצעות המשאבה המצורפת, כאשר לא היה לי ברור באם קיבלתי משאבה תקולה או שמא המשאבה לא מצליחה להתמודד עם מרקם הג'ל הסמיך של המוצר עצמו. בסופו של דבר נאלצתי לפתוח את הבקבוקון עצמו ולשפוך מעט מהחומר על הידיים ישירות מהבקבוק בכדי לעסותו על הפנים. עם השימוש אכן התקבל קצף, כפי שהיה אמור להתקבל, אך לאחר שטיפתו מהפנים לא נותרתי עם עור פנים שמרגיש נקי או רענן כפי שקיוויתי לקבל. קצף הניקוי לצערי גם לא הצליח להתמודד עם שאריות האיפור שנותרו לאחר שימוש במסיר האיפור.

Rashel Cleanser

 

מעוניינות לרכוש לעצמכן מתנה ממוצרי ראשל באתר החברה? השתמשו בקוד הקופון המצורף אשר יעניק לכן סבון ארומטי במתנה על כל רכישה וגם משלוח חינם!

Rashel Coupon

 

שופינג נעים!

* גילוי נאות.

 

כתיבת תגובה

Top