You are here
Home > Fashion > לפתוח את השנה החדשה עם מתנה

לפתוח את השנה החדשה עם מתנה

2016 Point of Fashion giveaway

 

לכבוד השנה החדשה אני מחלקת שלוש חבילות הפתעה מפנקות במיוחד,
אשר כל אחת מהן כוללת: בושם, קרם פנים, קרם גוף, קרם ידיים, מסיר איפור, צללית ועוד שתי הפתעות!
כל המוצרים הם מוצרים בגודל מלא (כן, גם הבושם) ובסך הכל כל חבילה שווה כמה מאות שקלים.

 

על מנת לזכות עליכן לעקוב אחר המשימות המפורטות דרך וידג'ט המצורף בתחתית הפוסט.

תנאי החובה להשתתפות בהגרלה:
1. לעשות לייק ל עמוד הפייסבוק של הבלוג (במידה ולא עשיתן זאת עד עכשיו)
2. להגיב כתגובה לפוסט הזה מהו האמוג'י שהייתן רוצות שיגדיר את השנה החדשה שלכן מתוך השלושה שמצויים על חבילות המתנה (תודו שארזתי מהמם!). כאשר אתן מגיבות לפוסט – אנא כתבו דרך ליצור איתכן קשר (השם שאתן רשומות איתו לפייסבוק או כתובת המייל שלכן).

שימו לב שאם לא תבצעו את שני השלבים ההלו (כלומר, תגיבו בלי לעשות לייק לעמוד או להפך) – השתתפותכן תיפסל בעת ההגרלת שמות הזוכות.

אם אתן רוצות להגדיל את סיכויי הזכייה שלכן אתן יכולות גם לעקוב אחרי הבלוג באינסטגרם ו/או לשתף את הפוסט בצורה ציבורית (Public) בפייסבוק שלכן.

 

תנאי ההגרלה:

  1. הפעילות מתחילה היום (30/12) ותיסגר ביום חמישי שבעוד שבועיים (14/01). שמות הזוכות יוכרזו בעמוד הפייסבוק של הבלוג בערב יום שבת שלאחר מכן (16/01). הפעילות הוארכה עד ל30/1! הזוכה תוכרז ביום האחרון של החודש – ה31/1.
  2. לאחר פרסום שמן של הזוכות אפנה אליהן באמצעות הפייסבוק בהודעה אישית או דרך המייל (בהתאם לדרך ההתקשרות שכתבה בתגובה בפוסט). במידה ולא אצליח ליצור עם מישהי מהזוכות קשר (או שלא יחזרו אליי) תוך שלושה ימים, ההגרלה תערך מחדש והפרס שלה יעבור למשתתפת אחרת.
  3. הפעילות מתבצעת דרך תוסף ההגרלות הנ"ל בלבד. במידה ומישהי מעוניינת להשתתף אך לא יודעת כיצד לבצע את השלבים – אתן יכולות ליצור איתי קשר דרך עמוד הפייסבוק של הבלוג.
  4. חשוב מאוד! מכיוון שמדובר בשלוש חבילות מתנה גדולות המכילות מוצרים כבדים ושבירים, על הזוכות יהיה לאסוף את הפרס ממני (תל אביב). אנא קחו זאת בחשבון כשאתן נרשמות להגרלה והיערכו בהתאם.

 

 

a Rafflecopter giveaway

שיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה

Top