You are here
Home > Fashion > חדשות הסופשבוע #4

חדשות הסופשבוע #4

אמנם באיחור של יותר מ24 שעות – אבל יש לי סיבה טובה. רדו לסוף הפוסט ותגלו*…
אל היי, ממש השקעתי הפעם אז אל תקפצו ישר לסוף בלי לעבור את כל הדרך עם התמונות היפות שמצאתי במיוחד בשבילכן השבוע באינסטגרם.

(*רמז: זה קשור להגרלה של הבלוג).

 

האיפור, הגבות, השיער והתכשיטים – הכל בול כמו שאני אוהבת. ככה נראו הדוגמניות שעלו על המסלול במסגרת תצוגת ההוט קוטור לאביב-קיץ 2016 של דיור.

A photo posted by Dior Official (@dior) on

 

בתצוגת ההוטקוטור של שאנל, לעומת זאת, העניינים היו קצת יותר גרנדיוזים, כמו שאפשר לראות על הדוגמנית ג'יג'י חדיד.

A photo posted by CHANEL (@chanelofficial) on

 

ואם זה לא היה ברור מהתמונה הקודמת עד כמה קארל לגרפלד אוהב לעשות שואו טוב, מפרגנת לכן בעוד תמונה מרגע הסיום של התצוגה של שאנל…

#ChanelHauteCouture #ChanelHC16

A photo posted by CHANEL (@chanelofficial) on

 

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים (ובשמלות ההוט קוטור של אלי סאאב).

A photo posted by ELIE SAAB (@eliesaabworld) on

 

אני מודה שלא ממש נכנסתי עד כה לטרנד של התיקים הקטנים המעוצבים (כי די נו, יש לי הרבה חפצים ואני קשורה לכולם גם כשאני יוצאת מהבית). אבל בשביל התיק הזה מקולקציית הקדם-אביב 2016 של ורסצ'ה אני אחרוג ממנהגי ואזרום.

A photo posted by Versace (@versace_official) on

 

אם הייתי צריכה ללבוש אאוטפיט אחד לאורך כל השבוע האחרון, זה היה האאוטפיט הזה של ורה ונג (אגב, חובבות הקיץ – התעודדו! אומרים שבשבוע הקרוב הטמפרטורות יהיו גבוהות באיזה 6 מעלות…)

A photo posted by Vera Wang (@verawanggang) on

 

התמונה הזו של בגדי קולקציית סתיו 2016 של מיו מיו נתן לי השראה לאיזה DIY. #בקרוב #קנאתנמשים

A photo posted by Miu Miu (@miumiu) on

 

שלום Proenza Schouler היקרים, אודה אם יהיה ניתן לשלוח את האאוטפיט הנ"ל מקולקציית אביב 2016 שלכם הישר לארון שלי. תודה מראש.


כמה פשוט – ככה יפה. קולקציית התכשיטים של ג'ייסון וו לאביב 2016 נראית מבטיחה למדי.

A photo posted by Jason Wu (@jasonwu) on

 

ואם כבר מדברים על תכשיטים… קבלו פיס מקולקציית התכשיטים לגברים לחורף 2016-17 של המעצבת הותיקה ויויאן ווסטווד.

 

מסתבר שגם מעצב האופנה אייזק מזרחי נכנס לטרנד של שעונים חכמים, אבל לפחות הוא (בשונה מרבים מעמיתיו) הצליח ליצור שעון שגם נראה שיקי בנוסף להיותו חכם. #מתנהלפסח

 

ג'סטין ביבר משוויץ בקעקועים ובתחתוני הקלווין קליין שלו במסגרת הקמפיין החדש להלבשה תחתונה של בית האופנה. בקמפיין תוכלו למצוא גם את הדוגמנית קנדל ג'נר והזמרת fka twigs.

A photo posted by Calvin Klein (@calvinklein) on

 

ריהאנה ואוזניות custom made על ידי דולצה&גבאנה. לא ברור במה אני יותר חושקת – בעור הפנים המושלם והיופי הנסיכותי של רירי או באוזניות המהממות שלה.

 

לא ברור אם אני רוצה את כל הפריטים בתמונה כי אני באמת רוצה אותם או כי סידור התמונה בflat lay כלכך מוצלח עד שחוש האסתטיקה שלי גובר על כך יצר אחר. בכל מקרה, חולצת הwifi הזו של H&M צריכה להיות שלי! (מישהי ראתה אותה באחת מהחנויות של הרשת בארץ?)

A photo posted by H&M (@hm) on

 

אני מתה על זה שפרופיל האינסטגרם של טומי הילפיגר נראה כמו של בלוגרית אופנה ממוצעת וכולל (בין היתר) כוסות קפה, כלבים וקקטוסים.

 


 

אז כן, ההגרלה הסתיימה ויש לנו שלוש זוכות! מזהות את השם שלכן ברשימה? מוזמנות לפנות אליי (או לחכות שאני אפנה אליכן במייל/פייסבוק בתחילת שבוע הבא – זה גם בסדר).

מזל טוב לזוכות!

 

a Rafflecopter giveaway

Top