You are here
Home > Fashion > חדשות הסופשבוע #16

חדשות הסופשבוע #16

סיכום חדשות השבוע, ככה בקטנה…


 

אחרי 31 שנה, מותג ההלבשה המיתולוגי אתא חזר לפעילות עם בעלים חדשים וחנות חדשה ברחוב אלנבי בתל אביב. ההתלהבות וההתנפלות הייתה ככל הנראה מעבר למצופה כי כשבוע אחרי שנפתחו שערי החנות מרבית הסחורה כבר הספיקה להיעלם מהמדפים. שיהיה בהצלחה!

https://www.instagram.com/p/BENSYa3N5Bq/?taken-by=atawear2016

 

רשת האופנה הישראלית Renuar ואפליקציית המוסיקה PAROLA משתפות פעולה בתחרות Holiday Remix Challange במסגרתה מתבקשים המתחרים לבצע רמיקסים מיוחדים לשיר Holiday בביצועו של יהודה לוי דרך האפליקציה. לפרטים נוספים – היכנסו לעמוד התחרות.

 

דוגמנית העל והאיט-גירל קארה דלווין נבחרה להיות השגרירה החדשה של Rimmel London. למרבה השמחה, Rimmel, שנעלם ממדפי המכירות בארץ בשנים האחרונות, יחזור להימכר בארץ הקודש בחודשים הקרובים. יש למה לחכות…

 

חברת האיפור והטיפוח הישראלית קרליין השיקה לאחרונה שני גוונים נוספים לסדרת Color Matt – האחד בצבע סגול חמים (גוון מס' 28) והשני בצבע ניוד-בז' (גוון מס' 29). אמנם קשה לי להאמין שנשים רבות יבחרו ללכת עם שפתון סגול כהה בימי הקיץ, אבל הוא בהחלט משהו ששווה לרכוש אותו עכשיו ולחכות בשבילו לחורף הבא…

 

הוד מעלתה אליזבת השנייה, מלכת אנגליה, חגגה אתמול 90 שנים של חליפות תואמות בשלל צבעי הקשת. מה מאחלים לאישה בת 90? כי נראה לי ש"עד 120" זה כבר לא כלכך לעניין… (בתמונה: המשפחה המלכותית בתמונה שצילם מריו טסטינו לכבוד ההטבלה של הנסיכה שרלוט)

https://www.instagram.com/p/BEdxDOYzC_E/?taken-by=mariotestino

 

ויקטוריה בקהאם חגגה השבוע יומולדת 42, ועל הדרך סיפרה לעולם שבחורף הקרוב היא תשחרר לעולם קולקציה של מוצרי איפור שהיא יצרה בשיתוף עם אסתי לאודר.

 

ריהאנה שיחררה קליפ לסינגל חדש שלה, Needed me, שהוא בגדול המשך לסרט "ספרינג ברייקרס" האגדי (לטוב ולרע).

View this post on Instagram

30 minutes until #NEEDEDMEVIDEO @VEVO

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

אגב, אם אתן מחפשות איך להעביר את הזמן עד ליל הסדר הערב – הנה שלוש הצעות בשבילכן:

 

אמן הרחוב הישראלי KLONE משיק היום (שישי) בבית הקפה/מסעדה קזינו סן רמו (נחמה 2, ת"א) מיני קולקצייה של חולצות טי עם הדפסים בעיצובו (לפרטים נוספים – ראו את עמוד האירוע בפייסבוק)

https://www.instagram.com/p/BEd89yaGArd/?taken-by=kloneyourself

 

חנות הפופ-אפ הענקית של Adika, חנות האופנה האינטרנטית, תהיה פתוחה עבור כל מי שעדיין לא ממש נסגרה על מה היא רוצה ללבוש לסדר (לפרטים נוספים – ראו כאן)

 

בוטיק האופנה Not For Sale יארח את Shiranka X MeDusa X C&R למכירת חג מיוחדת (לפרטים נוספים – לחצו כאן)

https://www.instagram.com/p/BEV5r1kqY1M/?taken-by=notforsale_tlv

 

 

שיהיה לכולנו סופשבוע מעולה וחג שמח!

 

Top