You are here
Home > Fashion > חדשות הסופשבוע #10

חדשות הסופשבוע #10

 

כשכל עולם האופנה עדיין שקוע בתצוגות האופנה לסתיו-חורף 2017, מה הפלא שאין חדשות של ממש לדווח עליהן? בכל מקרה, הנה כמה עדכונים קצרצרים שבכל זאת הצלחתי לגרד:

March 2 weekend news

ASOS סופסוף השיקו את ליין הכלות שלהם, והוא נראה פשוט מעולה. פתרון נפלא למי שמחפשת שמלת כלה במחיר שפוי (יחסית לשמלות כלה).

וילו סמית' – הבת של – הוכרזה השבוע להיות שגרירת בית האופנה שאנל. סמית' בת ה15, כבר נחשבת להיות אחת מה- it-teengirls הכי נחשקות בתעשיית האופנה, ולכן זה לא מאוד מפתיע שבית אופנה בסדר גודל של שאנל מיהר לחטוף אותה. עם זאת, העובדה שמדובר דווקא בשאנל כן מעלה נקודה מעניינת שכן עד כה כמעט כל השגרירות של שאנל היו נשים מטיפוס מאוד מסוים (נשים צעירות ולבנות, הנה, אמרתי את זה).

מסתבר שגוצ'י הולכים לעצב את כל הבגדים שפלורנס וולש תלבש בסיבוב ההופעות הקרוב שלה שיקרא "How Beautiful". לפי האיור המצורף, נראה שהזמרת חובבת הוינטג' הולכת ליהנות מאוד מהבגדים שיעוצבו במיוחד עבורה…

מספר רשתות טלוויזיה ככל הנראה מסרבות לשדר את הקמפיין הטלוויזיוני של רשת ההלבשה התחתונה Lane Bryant שמציגה דוגמניות מלאות כמו אשלי גראהם בלבוש מינימלי. הדיבור הוא שמה שמפריע לרשתות הטלוויזיה הוא דווקא המידה של הדוגמניות ולא העירום. מישהו מופתע?

מותג השעונים השוויצרי Swatch השיק קולקציה אביבית עם הדפסי פרחים, עצים ועלים (אלא מה?). לאורך השנים אני פחות ופחות מתחברת להדפסים הפרחוניים, אבל דווקא מצאתי את השעון הזה חמוד ממש (289 ש"ח, להשיג ברשת חנויות סווטש) .

 

ונסיים עם עשר תמונות מהמאחורי הקלעים של שבועות האופנה שהתפרסמו באינסטגרם בשבוע האחרון:

 

A photo posted by CHANEL (@chanelofficial) on

A photo posted by Dior Official (@dior) on

A photo posted by LANVIN (@lanvinofficial) on

A photo posted by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

A photo posted by Miu Miu (@miumiu) on

A photo posted by VOGUE JAPAN (@voguejapan) on

A photo posted by Fendi (@fendi) on

Top