You are here
Home > Fashion > חדש על המדף: מגזין אופנה קוריאני למלאות

חדש על המדף: מגזין אופנה קוריאני למלאות

 

66100 logo

בעולם שלנו, שבו כמעט כל תמונה ממגזין צועקת "דיאטה" או "פוטושופ רצחני", החליטו בדרום קוריאה להרים את הכפפה ולהשיק מגזין אופנה למידות גדולות. המטרה של המגזין היא בראש ובראונה לקדם תמונות גוף של נשים בריאות ולעזור לנשים לקבל את עצמן ואת הגוף שלהן – בלי קשר למשקל שלהן.
שם המגזין החדש הוא 66100 כשה66 מתייחס למידות הגדולות של נשים בקוריאה (מסתבר ש66 זה הגודל המקביל של XL האמריקאי, לכו תבינו) ו100 הוא המידה הגדולה הקוריאנית לגברים (כנ"ל). מי שייסדה את המגזין היא קים ג'י-יאנג, הדוגמנית הקוריאנית הראשונה שהופיעה בשבוע האופנה למידות גדולות בלוס אנג'לס.

קצת מפתיע שמכל מדינות העולם דווקא דרום קוריאה היא זו שמתייחסת לראשונה לרעיון של בריאות וביטחון עצמי במידות גדולות (ולא, נניח, ארצות הברית), אבל יש לקוות שזה ייתן השראה גם למדינות אחרות בעולם. ימים יגידו…

66100_1st_issue
מתוך אתר המגזין 66100

אשמח לשמוע מה אתן חושבות על המגזין החדש –
האם לדעתכן מגזין אחד כזה הוא טיפה אחת בים של מגזינים אחרים או שיש סיכוי שהמגזין יעשה שינוי כלשהו בעולם?

באפשרותכן להרשם לעדכונים אודות פוסטים חדשים בבלוג באמצעות עדכונים במייל או דרך Bloglovin. המשיכו לעקוב אחר הבלוג גם בפייסבוק לעוד המון פרסומים ראשונים, השראות, הפקות, תמונות ועוד; לעדכונים אודות מבצעי חודש יוני – לחצו כאן; לפרטי ההגרלה המתקיימת בבלוג מידי חודש – ראו כאן.

2 thoughts on “חדש על המדף: מגזין אופנה קוריאני למלאות

  1. בהחלט קריאה לא צפויה, דווקא אצלם.
    האם מגזין כזה יעשה שינוי בעולם? עוד מוקדם לקבוע, רק הזמן יגיד ויוכיח…
    מה שבטוח – היא לפחות מדינה נאורה, בניגוד לאחותה בצפון.

כתיבת תגובה

Top