You are here
Home > Beauty > שני מוצרי טיפוח וניקוי הפנים: לייף וד"ר אינס ורנר

שני מוצרי טיפוח וניקוי הפנים: לייף וד"ר אינס ורנר

שני מוצרים לטיפוח הפנים – אחד חדש על המדף והשני ממותג שלא שמעתי עליו קודם – שהתנסיתי בהם במהלך שלושת השבועות האחרונים.

סופט אנד קלין של אינס ורנר // Soft & Clean by Ines Verner

את המותג של ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור, לא הכרתי עד שהגיע אליי קצף לניקוי עדין פרי פיתוחה עד דלת הביתה. מדובר בתכשיר מוס לניקוי עור הפנים המופק מתמציות צמחים שונים כמו דגני תירס, עץ קוקוס או שמן זית כשיחד הם מבצעים פעולת ניקוי עדינה ללא עירוי העור. תמצית צמחית נוספת המצויה בתכשיר היא תמצית גומא הפפירוס העשירה במינרלים ורבי סוכר שאמורים לסייע בשמירה על הלחות על העור ולמניעת יובש לאחר הניקוי. החומר ארוז באריזה מאוד מוצלחת בפורמט של בקבוק לחיצה (ידידותי לסביבה) שמשחרר כמות מדוייקת של חומר.
השתמשתי במוצר מזה כחודש וחצי ואכן אני יכולה להעיד עליו שמדובר בתכשיר מאוד עדין שלא משאיר תחושה של יובש על העור ולא גורם לתחושת גירוד מעצבנת (כמו שלפעמים קורה כשמשתמשים בחומרי ניקוי גסים יותר). אני הייתי ממליצה על המוצר בעיקר למי שהעור שלה מגורה בקלות (באופן תקופתי או תמידי) ועדיין מעוניינת להמשיך בשגרת ניקוי הפנים שלה.

145 ש"ח ל200 מ"ל; להשיג במרפאה של ד"ר אינס ורנר (קניון קריית אונו) או באתר הבית שלה.

קצף ניקוי של אינס ורנר; צילום: שחר פליישמן
קצף ניקוי של אינס ורנר; צילום: שחר פליישמן

מכשיר לניקוי הפנים של לייף // Face Cleancer by Life

על המכשיר החדש לניקוי הפנים מבית לייף שמתי עין עוד מהפעם הראשונה שראיתי את הפרסומת שלו בטלוויזיה. אני באה מבית שמגיעים אליו כל הגאדג'טים הכי חדישים מתחום הטכנולוגיה והסלולר (תודה אבא) אז בהחלט שמחתי שסוף סוף יש לי גאדג'ט חדיש מתחום הטיפוח להתנסות בו. השתמשתי במוצר מספר פעמים בטרם באתי לכתוב על המוצר, כי לא רציתי לכתוב דיעה נחרצת מידי לפני שאני באמת עושה שימוש נכון וארוך במוצר, אך לצערי קצת התאכזבתי ממנו. אבל אתחיל מההתחלה.
לפי המדריך המצורף למכשיר, המכשיר נועד "לנקות את עור הפנים בשתי דרגות – ניקוי עדין יומיומי, הכולל עיסוי לעור הפנים והסרת הלכלוך, שרידי השומנים והאיפור מהפנים וניקוי עמוק של הנקבוביות הכולל עיסוי עמוק יותר". מדובר במכשיר הפועל על סוללות (לשמחתי הן היו מצורפות לאריזה) שעל ראשו מניחים רפידה עם תכשיר ניקוי לפנים (גם כן מצורף), מרטיבים ומפעילים. המכשיר עובד בפעולות סיבוביות ואכן ניתן לומר שהוא מעסה את הפנים בעדינות, אך קשה לי להסכים עם הקביעה המוצר יכול גם לעזור בניקוי עמוק יותר של הפנים (כלומר, הייתי יכולה לעשות את אותה הפעולה עם הידיים שלי ורפידה רטובה בתכשיר ניקוי לפנים).
בשונה משחשבתי, לא מדובר במכשיר שאעשה בו שימוש יומיומי (או אפילו פעמיים בשבוע), אבל ייתכן שאם ארצה לפנק את עצמי או קרובות אליי אבחר להשתמש בו.
בסה"כ אני מעריכה מאוד את הניסיון של לייף להתפתח עם מוצרים חדשים, ובעיקר מעריכה את העובדה שהמארז מלא בכל הפריטים שצריך כדי להפעיל את המכשיר (סוללות, פדים ותכשיר ניקוי לפנים), כך שלא צריך לרכוש בנוסף לערכה של המכשיר שום דבר נוסף.

99 ש"ח (מחיר השקה) או 150 ש"ח (מחיר מלא); להשיג בסניפי רשת סופר-פארם.

פייס קלינר של לייף; צילום: יח"צ
פייס קלינר של לייף; צילום: יח"צ

 

מכירות את המוצרים? ספרו לי מה דעתכן!
לא מכירות את המוצרים? שתפו אותי במי מהם הכי מעניין אתכן להתנסות.

* גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה.

 

המשיכו לעקוב אחר הבלוג גם בפייסבוק לעוד המון עדכונים, פרסומים ראשונים, השראות, תמונות ועוד – היכנסו לכאן ולחצו Like או התעדכנו בפוסטים חדשים באמצעות Bloglovin.

 

One thought on “שני מוצרי טיפוח וניקוי הפנים: לייף וד"ר אינס ורנר

  1. אהבתי לקרוא את הביקורת על המכשיר של לייף, באמת סיקרן אותי לשמוע חוות דעת על המכשיר הזה והאם הוא באמת עובד. תודה 🙂

כתיבת תגובה

Top