You are here
Home > Beauty > סקירת מוצרי לחות: בודי-שופ, חוה זינגבוים, גרנייה ורבלון

סקירת מוצרי לחות: בודי-שופ, חוה זינגבוים, גרנייה ורבלון

מימין לשמאל: בודי שופ, גרנייה, רבלון וחוה זינגבוים; צילום: שיר וורובל
מימין לשמאל: בודי שופ, גרנייה, רבלון וחוה זינגבוים; צילום: שיר וורובל

בתור אחת שממש לא מסתדרת עם עונות המעבר (אלרגיות, צינונים וכל שאר הדברים המתבקשים), לא הופתעתי לגלות שהשנה אני חווה עוד תסמין של עונת המעבר והוא התייבשות של העור (בעיקר ברגליים ובידיים). אך אם חשבתן שאתבאס על התופעה החדשה והמעצבנת – טעות בידיכן, שכן עור יבש הוא רק תירוץ לנסות עוד ועוד מוצרים מועשרים בלחות.

ביו מויסט קרם של חוה זינגבוים // Bio Moist Cream by Hava Zingboim

ההתנסות הראשונית שלי עם קרם פנים Moisturizer+ מבית "חוה זינגבוים" הייתה אהבה ממבט ראשון (לסקירה של המוצר, לחצו כאן), כך שכשנתבקשתי לבדוק את הקרם החדש שמחתי מאוד.
לפי ההבטחות, ביו מויסט קרם נועד להעניק לחות, גמישות והזנה לעור הפנים, באמצעות פורמולה חדשנית המתחקה אחר פעילות עור הפנים והפרשותיו להענקת לחות העור.
בשונה מMoisturizer+ בעל המרקם הקרמי, לBio Moist יש מרקם משחתי יותר אשר אינו נספג לגמרי בעור כדי לשמור על תחושת הלחות לזמן ארוך יותר. אישית, מכיוון שאני מעדיפה למרוח את הקרם ממש לפני שאני הולכת לישון, אני פחות מתחברת לקונספט של הספיגה החלקית, אבל ייתכן שיהיו כאלו שיאהבו יותר.

מחיר: 360 ש"ח לצנצנת של 60 מ"ל; להשיג בבית חוה זינגבוים (הברזל 24 א', רמת החייל, ת"א) או אצל הקוסמטיקאיות המורשות שעובדות בשיטת חוה זינגבוים.

קרם Bio Moist של חווה זינגבוים; צילום: שיר וורובל
קרם Bio Moist של חווה זינגבוים; צילום: שיר וורובל

הידרה אקספרס של גרנייה // Hydra Express by Garnier

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, שאתן כבר בטח מבינות שאני די מכורה לו, השיק לאחרונה שני קרמי גוף במרקם ג'ל בריח אפרסק (לעור יבש) ובריח ענבים (לעור רגיל). אני השתמשתי בקרם לעור יבש, המכיל תמצית אפרסק ובה L-Bifidus – רכיב לחות פעיל שאמור לסייע במניעת התנדפות הלחות שבעור.
בזכות מרקם הג'ל של המוצר המריחה היא נעימה ונוחה להפליא, שכן היא נספגת לתוך העור תוך שניות בודדות (חשוב בעיקר בימים שאתן ממהרות להתלבש בבוקר אבל לא רוצות לוותר על שלב מריחת קרם הלחות על הגוף).
את הריח האפרסקי המובטח כמעט ולא מרגישים – אבל אני רואה זאת כיתרון ולא כחסרון, מכיוון שאני לא אוהבת שהריח של קרם הגוף שלי משתלט על הריח של הבושם שלי שלי.

[מחיר: 25.42 ש"ח לבקבוק של 400 מ"ל (מחיר מבצע לחודש נובמבר בלבד: 17.99 ש"ח); להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O ופרפורמריות נבחרות]

קרם גוף Hydra Express של גרנייה; צילום: יח"צ
קרם גוף Hydra Express של גרנייה; צילום: יח"צ

קרם גוף בריח פרחים לבנים של בודי שופ // White Flower Body Cream by Body Shop

עוד קרם לחות שהתנסיתי בו לאחרונה הינו קרם לחות של בודי שופ מסדרת White Flowers. פורמולת הקרם מועשרת בחמאת שיאה, קמומיל, אצות ים ואלוורה המבטיחות את ריכוך ועידון העור.
גם לקרם הזה, בדומה לקרם הקודם שציינתי, יש ריח מאוד עדין (לפי החברה, ריח הפרחים הלבנים מתקבל בזכות שמנים של שקדים וזרעי ענבים) אך בשונה ממנו לוקח לו די הרבה זמן עד שהוא נספג כמו שצריך בגוף (כנראה בגלל שהמרקם שלו כבד יותר).
בעיניי מתאים יותר לשעות הערב, כשיש זמן לשבת רגל על רגל, אולי אחרי המקלחת ולפני השינה.

[מחיר: 66.99 ש"ח ל250 מ"ל; להשיג בסניפי רשת Body Shop]

קרם גוף של בודי שופ; צילום: שיר וורובל
קרם גוף של בודי שופ; צילום: שיר וורובל

קולור-סטיי אולטימייט סוויד של רבלון // Color Stay Ultimate Suede by Revlon

רבלון, מותג הטיפוח והאיפור הבינלאומי, השיק לאחרונה שפתון חדש מסדרת ColorStay בשם Ultimate Suede מבטיח 16 שעות של רכות, לחות וצבע בזכות פורמולה המכילה תמצאית אלוורה, חמאת שיאה וויטמין E. אכן, התחושה במריחת השפתון היא כאילו שמורחים שפתון לחות חמאתי במיוחד. גם הצבע, למרות שהוא הרבה יותר שימרי וממש לא מט, נראה אחלה עם המריחה, כך שבתחילה ממש לא היו לי תלונות.
הבעיה שלי עם השפתון התחילה כשעה לאחר המריחה (לאחר ארוחת בוקר) – השפתיים שלי לפתע הרגישו מאוד יבשות (לפני כן הן ממש לא הרגישו ככה), כאילו הלחות של השפתון נעלמה ביחד עם הלחות הטבעית של השפתיים.
בקיצור – פספוס מבחינתי. אם אתן מחפשות שפתון לחותי מבית "רבלון" עדיף ללכת לבחור באחד מהשפתונים מסדרת הLip Butter שלהם במקום.

[מחיר מומלץ לצרכן: 104.99 ש"ח, להשיג ברשת סופר-פארם, ניו פארם, במשביר לצרכן ובחנויות הפארם הפרטיות]

 

ארבע צבעים מסדרת אולטימייט סוויד מבית רבלון; צילום: יח"צ
ארבע צבעים מסדרת אולטימייט סוויד מבית רבלון; צילום: יח"צ

שמעתן או השתמשתן על המוצרים? אשמח לשמוע גם את דעתכן!

גילוי נאות: חלק מהמוצרים הנ"ל התקבלו לסקירה ע"י חברות היח"צ.

 

מוזמנות לעקוב אחריי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג או באינסטגרם (pointoffashion@)

כתיבת תגובה

Top