You are here
Home > Beauty > סקירת מוצרי טיפוח: גרנייה, לייף, ניוואה ועוד

סקירת מוצרי טיפוח: גרנייה, לייף, ניוואה ועוד

חומצה גליקולית בשיעור 5% של מעבדות רוויווה; צילום: שיר וורובל

בשבועות האחרונים הספקתי להתאהב ולהתאכזב מכמה מוצרי טיפוח חדשים ששמתי עליהם את ידי. הנה חמישה מהם:

ביבי קרים לעיניים ברול-און רול של גרנייה // B.B Cream Eye Roll-On by GARNIER

השם המפוצץ שנתנו למוצר הקטן הזה (7 מ"ל סה"כ של חומר בשפורפרת) קצת הצחיק אותי, כשלמעשה מדובר בסה"כ בקונסילר שנועד למריחה ברול-און.
במוצר הזה שילבו בגרנייה שני מוצרים שלהם למוצר אחד: הBB Cream והקפאין רול-און. מעניין לראות אם טרנד קרם הביבי יצליח לשרוד עד לקיץ הבא (שהרי בקיץ יש לו עדיפות בזכות הקלילות שלו, אך בחורף לרוב נרצה להשתמש במוצרים מעט כבדים ועמידים יותר), אך בינתיים אני שמחה על כך שחברות הטיפוח בכלל, ובעיקר גרנייה, ממשיכות לפתח מוצרים חדשים ומעניינים.

בשורה התחתונה הקונספט חמוד לדעתי – הרול-און הכסוף עוזר לשלוט על כמות הקונסילר שבה משתמשים בכל מריחה וחוסך את השימוש במברשות להוצאת החומר.
המוצר עושה את עבודתו נאמנה בכיסוי הכהויות וגם מצליח להחזיק יחסית הרבה זמן במקומו (בעיקר עם פידור מעליו), רק שאולי כדאי לחכות למבצעים לפני שרצים לקנות אותו.

מחיר מומלץ לצרכן: 92.99 ש"ח; ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ו-H&O.

רול לעיניים מסדרת ביבי קרים של גרנייה; צילום: שיר וורובל
רול לעיניים מסדרת ביבי קרים של גרנייה; צילום: שיר וורובל

פילינג מועשר בלחות של ניוואה // Lathering Body Scrub by NIVEA

יש מקלחות שאני עושה כדי להירגע ויש מקלחות שאני עושה כדי להתעורר. לכל אחד משני סוגי המקלחות האלה אני משתמשת במוצרי טיפוח משלימים אחרים לגמרי (לעומת השמפו, מרכך וסבוני הגוף שנשארים כמעט תמיד אותו הדבר).
את הבאדי-סקראב שלפניכן רכשתי לטובת הסוג השני של מקלחות – אלו שאני עושה כשאני צריכה בוסט של אנרגיה כדי להתעורר אחרי שנת לילה לא מוצלחת במיוחד, או לקראת בילוי בערב אחרי יום ארוך של עבודה/לימודים.

הפורמולה של המוצר הזה של ניוואה מכיל כדוריות פילינג קטנות ופניני ויטמין E שעובדים ביחד לסילוק התאים המתים שבשכבה העליונה של העור ולניקוי העור כך שיהיה חלק ונעים יותר. מצד אחד השפשוף של עור הגוף ממריץ מאוד את הדם, מה שמביא לאפקט המעורר שציינתי, אך מהצד השני הכדוריות שבפורמולה עדינות ומתמוססות מהר כך שניתן להשתמש בו באופן יומיומי מבלי חשש לפגוע בעור.

את התכשיר הנ"ל קניתי לפני מספר חודשים באתר iHerb (לסקירה אודות האתר והרכישה בו: לחצו כאן) ב6.25$ (כלומר, כ-20 שקלים) וגם אתן מוזמנות לקנות אותו: לינק ישיר למוצר.

פילינג מועבר בלחות של ניוואה; צילום: שיר וורובל
פילינג מועבר בלחות של ניוואה; צילום: שיר וורובל

חומצה גליקולית בשיעור 5% של מעבדות רוויווה // Glycolic Acid Cream by Reviva Labs

מוצר נוסף שהתאהבתי בו בתקופה האחרונה שגם אותו קניתי באתר iHerb הוא החומצה הגליקולית הנ"ל, עליו שמעתי ממספר לא מועט של בלוגריות טיפוח והחלטתי שאני חייבת לנסות. האהבה הייתה כמעט משימוש ראשון. באופן מאוד כללי אספר שמדובר בקרם שעובד כמו פילינג (כלומר, מספק אפקט של הורדת תאי עור מתים מהעור) בעקבות רמת החומציות הגבוהה יחסית (יש מוצר מקביל עם רמת חומציות של 10% ויש גם מוצרים שנועדו לשימוש ע"י קוסמטיקאיות ומכונים מורשים שהריכוזים גם גבוהים יותר).

בתור מי שיוצא לה להתנסות לא מעט במוצרי טיפוח שונים, הרבה פעמים עולה בי השאלה האם מוצר כזה או אחר הוא באמת מה שעזר להטבה/הרעה במראה הפנים שלי (ולא למשל מוצר אחר שהשתמשתי בו לפני שבוע או למשל תזונה שהשתנתה וכו'). עם החומצה הגליקולית לא היה לי ספק לרגע אם היא עובדת או לא – כבר בעת המריחה מרגישים שהיא אכן עובדת (מרגישים מעין עקצוץ מוזר כזה במקומות עליהם מרחתן את המשחה). אני משתמשת בתכשיר כבר חודשיים בהתאם להוראות המצוינות על האריזה ולגמרי מרגישה (ורואה) את השינוי.

כאמור את המוצר הנ"ל קניתי ב10$ בערך (כ-40 שקלים) באתר אייהרב (שוב, הסברים אודות הרכישה באתר תוכלו למצוא כאן), וגם אתן מוזמנות: לינק ישיר למוצר.

חומצה גליקולית בשיעור 5% של מעבדות רוויווה; צילום: שיר וורובל
חומצה גליקולית בשיעור 5% של מעבדות רוויווה; צילום: שיר וורובל

מהדורות מוגבלות ומיוחדות של בשמי ז'אן פול גוטייה

אחד מהזיכרונות היותר ברורים שלי בתור ילדה הוא הבושם שאימא שלי הייתה משתמשת בו. אני זוכרת בדיוק איפה היא הייתה מאחסנת אותו (ארונית ליד המראה, בחדר האמבטיה), את בקבוק הבושם המיוחד (דמות של אישה במחוך), את הריח שלו ושלה. הבושם המדובר הוא כמובן הבושם "קלאסיק" של ז'אן פול גוטייה, והחודש העליתי את הזכרונות מהאוב כשקיבלתי את הידיעה על המהדורה המוגבלת של הבושם הזה.

אם עד כה הונצחו הדמויות של הפאם פאטאל והמלח – כל אחד בדמות משלו בבושם מבית גוטייה – "קלאסיק" לאישה ו"לה מאל" לגבר – הרי שכעת הם יוצאים במהדורה מיוחדת שבה שניהם לבושים בגדי מלחים, כאילו יוצאים ביחד להרפתקאה. הבשמים מתאימים בעיקר למי שאוהב בשמים המבוססים על ריח הוניל. מומלץ להגיע לחנויות הפארם השונות ולהריח קודם.

"קלאסיק" לאישה במחיר השקה – 299 ש"ח (במקום 603 ש"ח); "לה מאל" לגבר במחיר השקה – 279 ש"ח (במקום 562 ש"ח)

בשמי ז'אן פול גוטייה במהדורה מיוחדת לזוגות; צילום: יח"צ
בשמי ז'אן פול גוטייה במהדורה מיוחדת; צילום: יח"צ

מדבקות אף עץ התה של לייף

מדבקות האף הללו היו אחת מהרכישות היותר ספונטניות שהיו לי בזמן האחרון, שכן בכלל נכנסתי לסופר פארם לקנות לי משככי כאבים ומצאתי את עצמי קונה כמה דברים רק כי הם במבצע. אכן, תמונות קשות. מדבקות האף של לייף מגיעות עם הוראות שימוש כל-כך ארוכות שלקח לי יותר זמן לקרוא ולהבין מאשר להשתמש במדבקות בפועל.

באופן אישי אני לא חושבת שהמדבקות מועילות כמו שהייתי מצפה (לא רוצה להיכנס יותר ליותר מידי תיאורים גרפיים, אבל ציפיתי לראות את התוצאות על-גבי המדבקה עצמה לאחר ההורדה שלה), אבל בגלל שהמחיר הוא רק שני שקלים למדבקה בערך (או 22 ש"ח ל10 מדבקות) אני לא מתבאסת יותר מידי.

כפי שאתן בוודאי רואות – המדבקות שקניתי מועשרות בשמן עץ התה שהוא מוצר חדש יותר מהמדבקות הרגילות. אשמח לשמוע האם המדבקות הרגילות והוותיקות של לייף עושות את עבודתן נאמנה.

מחיר: 22 ש"ח בהנחה (45.39 ש"ח ללא הנחות); להשיג ברשת סופר-פארם.

מדבקות אף עץ התה של לייף; צילום: שיר וורובל
מדבקות אף עץ התה של לייף; צילום: שיר וורובל

 

שמעתן או השתמשתן על המוצרים? אשמח לשמוע גם את דעתכן!

גילוי נאות: חלק מהמוצרים הנ"ל התקבלו לסקירה ע"י חברות היח"צ.

 

מוזמנות לעקוב אחריי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג או באינסטגרם (pointoffashion@)

כתיבת תגובה

Top