You are here
Home > Beauty > סקירת מוצרים: AXE, MUA, OPI, גרלן ולוריאל

סקירת מוצרים: AXE, MUA, OPI, גרלן ולוריאל

השבוע הלכתי על מוטיב ורוד בבחירת המוצרים שרציתי לסקור עבורכן. מקווה שיהיה לכן שבוע ורוד במיוחד!

Pink product review

ליפגלוס Gloss D'enfer של גרלן 

עוד מוצר שאני לא נוהגת להשתמש בו הוא הגלוס, שכן אני מוצרים מסוג זה נוהגים להיות דביקים במיוחד ומשאירים תחושה לא נעימה ואפילו כבדה על השפתיים, אך להפתעתי זהו לא המקרה עם הגלוס החדש של גרלן.
צוות המעצבים של גרלן פיתח מבנה נוח במיוחד של האפליקטור, המאפשר מריחה קלה במיוחד של השפתיים מבלי להעמיס חומר על השפתיים. משיחה אחת מהירה על השפתיים מאפשרת הוספת צבע או ברק לשפתיים, בלי תחושת הדביקות המעיקה.
אישית אני התנסיתי בגוון 460 מתוך 14 הגוונים שבקולקציה, שהוא בגוון ניוד מבריק, אך לכבוד החורף הייתי ממליצה להתנסות דווקא בגוונים היותר כהים.
בשורה התחתונה: חובבות הגלוס ייהנו במיוחד ואלו שלא – יופתעו לטובה.

מחיר: 203 ש"ח; ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

ליפגלוס Gloss D'enfer של גרלן; צילום: שיר וורובל
ליפגלוס Gloss D'enfer של גרלן; צילום: שיר וורובל

דיאודורנט לנשים מבית אקס – AXE Anarchy for her

בשנה שעברה השיקו לראשונה בתולדות המותג AXE הפונה לגברים בלבד, מהדורה מוגבלת לנשים שאזל מהמדפים תוך שבועות בודדים (זאת למרות שהמלאי המוכנן היה צריך להחזיק קרוב לחצי שנה).
בעקבות ההתלהבות הגדולה מצד הצרכניות הישראליות החליטו להחזיר את הדיאודורנט למדפים, שוב במהדורה מוגבלת (החלטה תמוהה, אבל בסדר).
אישית אני לא מחובבות דיאודורנטים המגיעים כספריי לאור מגוון סיבות, אבל דווקא החלטתי לזנוח את עקרונותיי בצד לכבוד הדיאודורנט הנ"ל שהריח שלו נעים במיוחד והעמידות שלו מוצלחת ביותר.
בשורה התחתונה: לחטוף מהמדפים לפני שיגמר.

מחיר: 28 ש"ח; להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובילות עד גמר המלאי.

דיאודורנט AXE לאישה; צילום: אבי כהן ליח"צ
דיאודורנט AXE לאישה; צילום: אבי כהן ליח"צ

סומק מבית MUA בגוון מס' 1

הסומק הורדרד הזה של MUA, חנות אונליין למוצרי איפור במחירים זולים במיוחד, היה אחד מהדברים הראשונים שנכנסו לסל הקניות שלי באתר ולו רק בגלל מחירו המצחיק – פאונד אחד בלבד (כ6 וחצי שקלים). הסומק בגוון 1 הוא סומק בהיר מאוד ומעט שימרי, יתאים כנראה רק לבהירות עור. אישית אני משתמשת בו כמעין היילייטר בנוסף לסומק נוסף (כהה יותר) כדי לתת לפנים קצת יותר אור. השימוש בסומק קל מאוד שכן הוא מאוד פיגמנטי כך שלא צריך להתאמץ כדי להוציא צבע למברשת וממנה ללחיים.
בשורה התחתונה: במחיר הזה – אין סיבה ממשית למה לא להזמין.

סומק בגוון 1 מבית MUA; צילום: אתר החברה
סומק בגוון 1 מבית MUA; צילום: אתר החברה

The Impossible מבית OPI 

The Impossible הוא אחד מליין של 8 צבעים שנוצרו במסגרת שיתוף הפעולה של ענקית הלקים OPI ביחד עם הזמרת מריה קארי בשנת 2012. מאז החברה הספיקה לחזור ולשתף עם הזמרת פעולה, כנראה לאור ההצלחה והפופולריות הרבה של סדרת הלקים הראשונית.
הלק הוא לק ורוד פוקסיה המשולב בחתיכות נצנצים בגדלים שונים בגימור המזכיר חול. שמתי לב שהנצנצים בצורת כוכבים המעורבבים גם הם בתוך הלק נוטים לשקוע לתחתית הבקבוק, כך שאם אתן בקטע שלהם, נערו את בקבוק הלק כחצי דקה לפני מריחת הלק.
מריחת הלק קלה במיוחד בזכות הפורמולה הסמיכה יחסית והמבקשת הנוחה וגם עמידות הלק ראויה בהחלט לציון (מעל ל4 ימים בלי סימני היחלשות או צ'יפים למיניהם). מצד שני, הורדת הלק הייתה סיוט מתמשך, כיאה לכל לק נצנצים במרקם הזה מה שהוריד לי קצת את ההתלהבות ממנו.
בשורה התחתונה: לק יפיפיה וכיפי שמגיע עם אזהרות שימוש ברורות.

מחיר: 65 שקלים לאחד; להשיג ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח המקצועיים.

The Impossible מבית OPI; צילום: יח"צ
The Impossible מבית OPI; צילום: יח"צ

Rouge Caresse Pearl של לוריאל פריז

קולקציית רוז' קרס פרל של לוריאל כוללת שמונה גווני שפתון עם אפקט פנינתי בזכות חלקיקי הפנינה המצויים בלב השפתון ויוצרים אפקט זוהר ועשיר לשפתיים.
הגימור המבריק של השפתון הופך אותו למשהו שהוא קצת פחות יומיומי, לטעמי, אך יכול להתאים לבילוי בערב שכן הוא מחזיק יפה כשעתיים-שלוש (ללא אכילה או שתייה) ולאחר מכן משאיר הכתמה של צבע על השפתיים.
מכיוון שהפורמולה של השפתון מכילה גם חמאת חוחובה השפתון לא מייבש את השפתיים, אלא משאיר תחושה נעימה ורכה גם כמה שעות לאחר המריחה.
בשורה התחתונה: לחובבות המראה השימרי בלבד.

מחיר: 101.85 ש"ח; להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

Rouge Caresse Pearl של לוריאל פריז; צילום: יח"צ
Rouge Caresse Pearl של לוריאל פריז; צילום: יח"צ
* גילוי נאות: חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה ע"י חברות יח"צ

 

המשיכו לעקוב אחר הבלוג גם בפייסבוק לעוד המון עדכונים, פרסומים ראשונים, השראות, תמונות ועוד. היכנסו לכאן ולחצו Like!

 

One thought on “סקירת מוצרים: AXE, MUA, OPI, גרלן ולוריאל

כתיבת תגובה

Top