You are here
Home > Lifestyle > Food & Drinks > קיבלתי חבילה: iHerb

קיבלתי חבילה: iHerb

חבר שלי ואני מדברים על להתחיל דיאטה מזה מספר חודשים אבל תמיד משהו סיכל לנו את התוכניות – תקופת המבחנים שלי, החגים ובעצם כל דבר שהיינו יכולים להשתמש בו כתירוץ. לפני שבועיים התחלנו סופסוף את הדיאטה שלנו. לא משהו דרסטי – מקפידים לאכול ארוחה אחת ביום שהיא סלט בלבד וארוחה נוספת מלאה ועשירה יותר בפחמימות וחלבונים, אבל עדיין בניסיון להמעיט בשומנים ופחמימות מורכבות. כחלק מתוכנית הדיאטה שלנו החלטתי שאנסה למצוא לי תחליף ראוי לשוקולד לסוגיו כאשר מתעורר בי הרצון למשהו מתוק. בסופו של דבר החלטתי שאני אלך על מוזלי – תערובת של יוגורט, גרנולה ופירות יבשים או טריים.

מיד עם ההחלטה הזו נכנסתי לiHerb, האתר שכולנו אוהבות ומכירות כאתר שבו ניתן לרכוש איפור ומוצרי טיפוח במחירים שווים. הפעם, לשם שינוי, ביצעתי הזמנה המורכבת כולה מפירות מיובשים (ורובם גם אורגניים), כדי שאוכל להכין לעצמי מוזלי שהוא לא רק טעים אלא גם בריא ואיכותי. בתכלס לא ציפיתי ליותר מידי, אבל לגמרי התלהבתי וההזמנה הבאה כבר בדרך!

אז מה הזמנתי?

דובדבנים מיובשים מבית Eden Foods

אמנם אני לא ממש אוהבת דובדבנים טריים, אבל החלטתי לתת ניסיון לדובדבנים מיובשים. היתרונות שבדובדבנים הללו: עשירים בויטמין A, ברזל ואנטיאוקסידנטים. בתכלס הם מאוד טעימים ומתוקים, ואפילו לא ממש עונים על ההגדרה של מיובשים כי בתהליך הייבוש מוסיפים לו קצת שמן שישמור על המרקם המקורי שלו. שקית של 113 גרם עולה בערך 28 שקלים שזה הכי יקר מבין כל המוצרים שהזמנתי אבל בהחלט שווה את זה. אני מוסיפה יחסית מעט דובדבנים לתערובת הגרנולה בכל פעם. לרכישה: לחצו כאן.

תמונה: אתר iherb.com
תמונה: אתר iherb.com

אוכמניות מיובשות אורגניות מבית Nature's All

היו לי ציפיות גבוהות מהמוצר כי אני די אוהבת אוכמניות אבל בפועל מדובר באוכמניות שמייבשים בקירור עמוק מה שגורם להן להתכווץ לכדוריות קטנות ולאבד את הטעם שלהן. גם הערך התזונתי שלהן לא נורא גבוה (יש בהן קצת ברזל) כך שבעצם הדבר היחידי שהן עושות זה "למלא" את הקערה (והבטן) בלי יותר מידי קלוריות. מחיר שקית של 34 ג' הוא כ23 שקלים אבל מבחינת כמות יש שם המון אוכמניות כך שזה יוצא יחסית משתלם. לרכישה: לחצו כאן.

תמונה: אתר iherb.com
תמונה: אתר iherb.com

מנגו מיובש אורגני מבית Nature's All

כאן מדובר בעצם בשבבי מנגו קטנים וטעימים שממש נחמד להוסיף לגרנולה. הערך התזונתי שלו גבוה למדי כי הוא מספק המון ויטמין A וויטמין C. בשונה למשל מהדובדבנים שרכשתי, כאן מדובר במנגו נטו אשר מיובש בקירור עמוק, ללא תוספות סוכר או כל דבר אחר, כך שהמנגו שומר על האיכויות שלו מבלי להרוס לכן את הדיאטה. שקית של 42.5 גרם (באמת אל תשאלו אותי למה לכל שקית יש משקל אחר) עולה בערך 23 שקלים. לרכישה: לחצו כאן.

תמונה: אתר iherb.com
תמונה: אתר iherb.com

תות שדה פריך מבית Crunchies Food Company

את השקית הזו שבה תות שדה פריך הזמנתי רק מתוך סקרנות אבל שמחתי לגלות שהקונספט ממש נחמד ועוד יותר הופתעתי לגלות שמבין כל הפירות שהזמנתי דווקא תות השדה הוא הפרי בעל הכי פחות קלוריות. מדובר בחתיכות פרי פריך עשירות בויטמין C ובקצת ברזל אשר מוסיפות קצת טעם מתוק לכל התערובת. שקית של 28 גרם עולה בערך 22.5 שקלים ויש בה כמות מספקת בהחלט יחסית לתכולת שאר השקיות הנ"ל. לרכישה: לחצו כאן.

תמונה: אתר iherb.com
תמונה: אתר iherb.com

חתיכות אננס מיובש מבית Made in Nature

את חתיכות האננס המיובשות הללו לא הצלחתי להתאפק מלהזמין אפילו שיש בו יותר מפי 5 הקלוריות מכל שאר משקיות הפירות שהזמנתי בחבילה הזו (חוץ מהדובדבנים שגם הם מכילים לא מעט קלוריות). מדובר בחתיכות אננס מיובשות שעדיין שומרות על מרקם רך ודביק מה שגורם להן להתמוסס בפה ולהיות סופר מתוקות וטעימות. מדובר לגמרי בפינוק ואני מצאתי את עצמי מנשנשת את האננס מתוך השקית הרבה יותר מאשר שהכנסתי אותו לתערובת הגרנולה (אופס). שקית של 85 גרם עולה 20 שקלים בערך ודווקא כאן יש את הכמות הכי קטנה (לפחות להרגשתי – בגלל שהחתיכות גדולות והשקית קטנה). לרכישה: לחצו כאן.

תמונה: אתר iherb.com
תמונה: אתר iherb.com

אז זה מה שהיה בחבילה הזו, שהייתה מבחינתי "חבילת ניסיון". להזמנה החדשה שעשיתי החלטתי לנסות גם: פטל מיובש (לרכישה: לחצו כאן) ושזיף מיובש (לרכישה: לחצו כאן). אחרי שהחבילה תגיע ואטעם אותם – אעדכן גם אודותיהם.

בכל מקרה, בעודי כותבת את הפוסט הגיעה לי חבילה נוספת שהוזמנה מהאתר – הפעם של מוצרי טיפוח, אז מבטיחה לחזור לשגרת העדכונים שיותר רלוונטיים לאופנה/ביוטי ממש בהקדם.

למי שעדיין לא התנסתה בהזמנה מאתר iHerb, אני ממליצה לה לקרוא את מדריך הקנייה המאוד מפורט שכתבתי בבלוג שלי, אשר נמצא ממש כאן. בנוסף, בהזמנה ראשונה תוכלו להשתמש בקוד ההנחה FEG802 אשר יעניק לכן אוטומטית הנחה של בין 5-10 דולר. כמובן שכל דבר נוסף אתן מוזמנות לשאול אותי בתגובות לפוסט או בפייסבוק.

 

כתיבת תגובה

Top