You are here
Home > Beauty > סקירת מוצרים: סאלי האנסן, Essie ובלונס

סקירת מוצרים: סאלי האנסן, Essie ובלונס

אחרי תקופה ארוכה שבה התמקדו הסקירות שלי בעיקר במוצרי טיפוח, קצת במוצרי איפור וקצת בבישום, הגעתי למסקנה שלגמרי הזנחתי אתכן במחשבות שלי על מוצרים מתחום ציפורניים ולכן שינסתי מותניי ואת מיטב שעות השינה שלי כדי לכתוב לכן סקירה אודות מספר מוצרים שיצא לי להתנסות בהם לאחרונה. שלושת המוצרים האלה מבחינתי מוגדרים כמוצרי "ביוקר" (כלומר, כאלו שסטודנטית ממוצעת תחשוב פעמיים אם לקנות), אבל אני מבטיחה שאעלה בזמן הקרוב גם התייחסות ללקים ומוצרים משלימים זולים יותר.

קולקציית Gem Crush של Sally Hansen

קולקציית הגליטרים הנוצצים של סאלי הנסן תפסה אותי קצת לא מוכנה. לרוב אני ממש לא אוהבת לקים נוצצים, בעיקר לאור הקושי הנוראי של ההסרה שלהן אבל גם בגלל שאני מתחילה לחבב פחות ופחות לקים שהם מנצנצים יתר על המידה. הלקים מקולקציית הלקים החדשה של המותג אמנם עדיין קשים להסרה אך כמות הנצנצים בכל מריחה היא לא היסטרית כך שאפשר לשלוט על מצב הגלאם בהתאם ליום והאירוע. לשמחתי גיליתי שהפורמולה של הלקים הללו מכילה גם מחזק ציפורניים מה שלא רק תורם לחיזוק הציפורן אלא גם לעמידות הלק עצמו. הקולקציה עצמה כוללת חמישה צבעים בלבד (זהב, כסף, תכלת, בורדו וסגול) וכרגע שמתי עין על הזהב.
מחיר: 59 שקלים לבקבוק של 11.8 מ"ל; להשיג בכל רשתות הפארם המובחרות.

קולקציית הגליטרים של סאלי הנסן; צילום: יח"צ חו"ל
קולקציית הגליטרים של סאלי הנסן; צילום: יח"צ חו"ל

 

מחזק ציפורניים 3 ב-1 של essie

המוצר מכונה Essie all in one בצדק מכיוון הוא מוצר המשלב גם מחזק ציפורניים, גם שכבת בסיס ללק וגם שכבת מגן עליונה ללק. שכבה אחת של הלק על ציפורניים נקיות נותן להן מראה בריא, מבריק ולא מתאמץ, ואילו שכבה אחת מעל הלק מעניק ללק ברק מושלם וכיפי. המוצר הזה הוא מוצר מושלם לבנות כמוני שלא אוהבות להסתבך עם יותר מידי מוצרים שונים בשביל המניקור המושלם. אישית מעולם לא הייתי 100% מרוצה מהעמידות של הלקים של essie על הציפורניים שלי, אבל מהניסיון שלי עם המוצר בהחלט ניתן לראות שיפור קל במשך הזמן שבו הלק נשמר ללא הצ'יפים המעצבנים בקצוות הציפורניים.
מחיר: 83 ש"ח לבקבוק סטנדרטי של 13.5 מ"ל; להשיג בסניפי סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

essie שלוש באחד; צילום: יח"צ חו"ל
essie שלוש באחד; צילום: יח"צ חו"ל

 כדורי כותנה של Balloons

כדורי צמר הגפן של המותג Balloons נכנסו אצלי לרשימת מוצרי הביוקר, למרות שמחירם יחסית פעוט (10 ש"ח ל100 יחידות, כלומר, לשקית), וזאת מכיוון שהמחיר של שקית צמר גפן סטנדרטית עולה כשליש מהמחיר. נכון, לא מדובר בהפרש גדול, אבל בשבילי מדובר לגמרי במוצר מותרות כיפי ואיכותי, שאני משתמשת בו בעיקר כשיש לי מצב רוח להתפנק. כדורי הכותנה של המותג הם כדורי צמר גפן צבעוניים, רכים ועדינים בגודל המושלם להסרת איפור או ניקוי עור הפנים בסוף של יום מפרך. השימוש בכותנה איכותית ואוורירית מבטיח שאחרי סיום השימוש לא ישארו לך סיבים מעצבנים שידבקו על עור הידיים ו/או הפנים.

המחיר, כאמור: 10 ש"ח; ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק הנבחרות.

כדורי כותנה של Balloons; צילום: יח"צ
כדורי כותנה של Balloons; צילום: יח"צ
 * גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה ע"י חברות היח"צ.

מכירות את המוצרים? אשמח לדעת מה דעתכן עליהם.
לא מכירות אותם? ספרו בתגובות באילו מהמוצרים הכי הייתן רוצות להתנסות ואולי משאלתכן תתממש!

המשיכו לעקוב אחר הבלוג גם בפייסבוק לעוד המון עדכונים, פרסומים ראשונים, השראות, תמונות ועוד – היכנסו לכאן ולחצו Like או התעדכנו בפוסטים חדשים באמצעות Bloglovin.

 

3 thoughts on “סקירת מוצרים: סאלי האנסן, Essie ובלונס

  1. אני דווקא מאוד אוהב לק גליטר, אבל בשביל שיהיה עדין אני חאמורחת אותו על כל האצבעות, אלא רק על אצבע אחת- הקמיצה. ושאר האצבעות עם לק בצבע אחיד באותו גוון כמו הגליטר. ככה נוצר מראה עדין אך מיוחד.

כתיבת תגובה

Top