You are here
Home > Beauty > סקירת מוצרי לחות: חוה זינגבוים, Sabon, אהבה ולבלו

סקירת מוצרי לחות: חוה זינגבוים, Sabon, אהבה ולבלו

Product review collage

אמנם בשבועות האחרונים אין כאן חורף של ממש מבחינת ממטרים, אבל העובדה שהשמש עדיין זורחת מבין העננים לא מבטלת את פעולתה של הרוח הקרירה שנושבת לה ומייבשת את העור שלנו.

מסכת אקסטרה סי של חוה זינגבוים // Extra C Mask by Hava Zingboim

מסכת אקסטרה סי היא בעצם קרם לחות, מועשר בויטמין C ובחומרי לחות מתקדמים, אשר לא נספג באופן מלא. את שאריות החומר ניתן להשאיר, לנגב או לשטוף. שימוש קבוע אמור לעודד הבהרה ושיפור במרקם העור ע"י יצירה מחודשת של קולאגן ואלסטין.
בהתאם להוראות השימוש המופיעות על האריזה אני משתמשת במוצר בין פעמיים לשלוש בשבוע על עור נקי בנדיבות. את השאריות של החומר אני אוהבת למרוח גם על הידיים (כן, אני חסרת תקנה) ותוך שבועיים בלבד של שימוש כבר ראיתי תוצאות משמעותיות.

345 ש"ח ל100 מ"ל; ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים.

מסכת אקסטרה סי של חוה זינגבוים; צילום: ניר יפה
מסכת אקסטרה סי של חוה זינגבוים; צילום: ניר יפה

קרם לחות לפנים של סבון // SABON Moisturizing Fecial Cream

במהלך החודשים האחרונים השיקה רשת הטיפוח הישראלית SABON סדרת מוצרי טיפוח לפנים מכונה Ocean Secrets. קרם הלחות מתוך הסדרה הנ"ל הוא קרם לחות עדין אשר נספג במהירות ומתאים לכל סוגי העור לשימוש יומיומי. הקרם מכיל שילוב של מרכיבים שונים שאמורים לסייע בהזדקנות המוקדמת של העור ומסייעים בשמירה על רמת חומציות מאוזנת המתאימה לPH הטבעי של העור. בנוסף, הקרם מכיל גם תרכובת של אצות ים ושמן חוחובה המרגיעים את העור ומסייעים בהעלמת אדמומיות ורגישות. מתאים בעיקר לנערות ונשים צעירות, אינו מכיל פארבנים ושמן מינראלי. למתעניינות, לקרם יש גם גרסה המכילה SPF 15.

98 ש"ח ל50 מ"ל; להשיג ברשת חנויות סבון.

קרם לחות לפנים של SABON; צילום: דן לב
קרם לחות לפנים של SABON; צילום: דן לב

סרום אוסמוטר מרוכז של אהבה // Dead Sea Osmoter Concentrate Serum by AHAVA

הסרום  Osmoter Concentrate הינו מוצר טיפוח חדשני לעור המבוסס על תגלית מדעית בלעדית לAHAVA. האוסמוטר הינו רכיב טבעי המכיל תמהיל מינרלים שמסייע בהמרצת הפעילויות הטבעיות בעור. ריכוז נכון של רכיז זה, כפי שנמצא בסרום החדש, עוזר בהגנה על העור והאצת פעילות תאית החיונית ללחות והזוהר של העור. בנוסף ללחות, הסרום החדשני של AHAVA עוזר בניקוז הרעלים הטבעי של העור מה שמעניק לו צחות מוגברת. הנוסחה הרב תכליתית מתאימה לכל סוגי העור מכל הגילים וניתן לשלב אותה בשגרת הטיפוח בכל שעות היום.

285 ש"ח ל30 מ"ל; להשיג בחנויות AHAVA ברחבי הארץ וסופר פארם.

סרום אוסמוטר מרוכז של אהבה; צילום: אלן קוסטה
סרום אוסמוטר מרוכז של אהבה; צילום: אלן קוסטה

שפתון לחות בטעם/ריח דובדבן של לבלו // Labelollo Cherry Flavor

לסיום בחרתי להתמקד במוצר שעוזר להגן על עור השפתיים שהוא הראשון שמושפע ומתייבש עם בוא החורף. לבלו הוא מסוג המוצרים שתמיד תוכלו למצוא אצלי בתיק (הגעתי למצב שיש לי בערך אחד לכל תיק שאני משתמשת בו ביום-יום, כדי שלא אצטרך להעביר אותם בין התיקים). מדובר בשפתון המעניק טיפול לחות אפקטיבי באמצעות שמנים מטפחים שעוזרים בהתמודדות של העור הרגיש מפני הקור, היובש באוויר וקרני השמש. לאחרונה השיקה החברה שפתון בריח דובדבן והוא הצטרף בשמחה לאוסף השפתונים בטעם תות שדה שכבר יש ברשותי.

18 ש"ח; ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות  השיווק המובילות.

לאבלו דובדבן; צילום: יח"צ
לאבלו דובדבן; צילום: יח"צ

 

מכירות את המוצרים? ספרו לי מה דעתכן!
לא מכירות את המוצרים? שתפו אותי במי מהם הכי מעניין אתכן להתנסות.

* גילוי נאות: חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה.
המשיכו לעקוב אחר הבלוג גם בפייסבוק לעוד המון עדכונים, פרסומים ראשונים, השראות, תמונות ועוד – היכנסו לכאן ולחצו Like או התעדכנו בפוסטים חדשים באמצעות Bloglovin.

One thought on “סקירת מוצרי לחות: חוה זינגבוים, Sabon, אהבה ולבלו

  1. גם אני מכורה ללבלו בכל עונת השנה ובעיקר בחורף שמייבש את השפתיים נורא. וגם לי יש כמה לבלו בשימוש בו זמנית-אחד בתיק ואחד בשידה ליד המגירה. וגם אני אוהבת את הלבלו עם הצבע 🙂

כתיבת תגובה

Top