You are here
Home > Fashion > חדשות הסופשבוע #2

חדשות הסופשבוע #2

בוקר טוב וסופשבוע נפלא. הבוקר התחלנו את השבוע השני של שנת 2016 ואני חייבת להודות שאני לגמרי מתחילה אותו עם חיוך, הזכות הדירה החדשה והיפיפיה שלי שסופסוף סיימתי לסדר ולעצב כמו שרציתי (תמונות בקרוב!).

אז בלי הקדמות נוספות, בואו נקפוץ ישר לחדשות האחרונות!

איריס אפּפל, אושיית האופנה בת ה94, הולכת לשתף פעולה עם חברת Wise Wear ולעצב עבורם ליין תכשיטים שהם גם יפים וגם חכמים טכנולוגית (אגב, אם עוד לא ראיתן את הסרט המופלא ומעורר ההשראה שעשו על חייה של איריס אשר גם קרוי על שמה – IRIS, אתן חייבות לעצמכן לראות אותו!).

A photo posted by WiseWear (@wisewearco) on

 

דיור פרסמו בחשבון האינסטגרם שלהם הצצה קטנה למלאכת העיצוב והייצור של הנעליים שלהן, וזה לגמרי גרם לי להבין יותר למה נעלי מעצבים הן דבר כל-כך יקר!

A video posted by Dior Official (@dior) on

 

מותג האיפור MAC הכריז על קולקציה חדשה שנוצרה בשיתוף פעולה עם האמן כריס צ'אנג בהשראת האמנות הסינית העתיקה. הקולקציה אמורה לצאת מתישהו במהלך 2016.

 

זואי קרביץ וליסה בונט נותנות דוגמא לכל קשר אימא-בת ברחבי העולם ומצליחות להשיג ביחד את התפקיד הנחשק בתור הפנים החדשות של קלווין קליין. מה אתן אומרות על הבחירה?

A photo posted by Calvin Klein (@calvinklein) on

 

בית האופנה העילית לואי ויטון הרימו אירוע מיוחד מלא סלבריטאים בניסיון לגייס כסף לקמפיין #MakeAPromise שמטרתו לעזור לילדים במצוקה. בתמונה: המעצב והמנהל הקריאטיבי הנוכחי של בית האופנה – ניקולא גסקייר והזמרת סלינה גומז.

A photo posted by 🆖 (@nicolasghesquiere) on

 

וכמובן שאי אפשר לסיים סיכום שבוע אופנתי מבלי להזכיר את לכתו של הזמר, אמן ומודל לחיקוי – דיוויד בואי.

A photo posted by David Bowie (@davidbowie) on


 

לסיום אני רוצה להזמין אתכן למכירת יד שנייה מיוחדת שאני משתתפת בה שתערך בסוף שבוע הבא בגבעתיים. אתן בטח תוהות לעצמכן למה אני קוראת למכירה הזו מיוחדת, שהרי אני מקיימת מכירות שכאלו מהארון שלי מספר פעמים בשנה. ובכן, מדובר במכירה שבה אני מתכוונת למכור את מרבית הארון שלי לכבוד ההחלטה שלי לשנה החדשה לצמצם את הארון שלי רק לדברים שאני באמת אוהבת ולובשת. מבחינתכן זה אומר שתוכלו לרכוש המון פריטים שרכשתי בASOS, זארה, טופשופ, ושאר רשתות, לצד פריטים שרכשתי בחנויות יד שנייה מרחבי העולם במחירים נמוכים(הכל עד 100 שקלים בלבד והרוב הרבה פחות!).
לכל הפרטים אודות המכירה – ראו את עמוד האירוע בפייסבוק.

GARAGE SALE

מקווה לראות אתכן! 3>

Top