You are here
Home > Beauty > חדש על המדף: ינואר 2016

חדש על המדף: ינואר 2016

גם החודש, כמו כל חודש, לקחתי על עצמי את המשימה של להתנסות ולבדוק עבורכן מוצרים חדשים וקולקציות חדשות כדי שאתן תדעו מה שווה ומה פחות. מתחילים?

 

שכמיות מבית קרייזי ליין

אחת מהאובססיות החדשות שלי בחורף הזה היא צעיפים ממש גדולים או שכמיות. מי שעוקבת אחריי בפייסבוק (מי שלא – זה הזמן לעשות זאת!) בוודאי ראתה את הסרטון שהעליתי שבו רואים כיצד ניתן לשדרג את ההופעה שלך באמצעות צעיף ענקי וחגורה (לינק לסרטון). מבחינתי מדובר בלא פחות מגאונות שהרי אפשר למחזר את אותו האאוטפיט בדיוק יום אחרי יום, בשילוב של שכמיה או צעיף משתנים, בלי שאף אחד ישים לב. את השכמיה החדשה ביותר שנמצאת בבעלותי קיבלתי במתנה מקרייזי ליין לפני כשבועיים וכבר הספקתי ללכת איתה באינספור הזדמנויות (אחת מהן היא למשל ההקרנה של הסרט "אייריס" ברביעיית פלורנטין בשבוע שעבר). מדובר בשכמיה שחורה בשילוב הדפס משבצות שאותה אני מרבה לשלב ביחד עם מכנסי ג'ינס וסריגים בעלי צבע אחיד (שחור, אפור, חאקי – הכל עובד פחות או יותר). החלק הנפלא ביותר בשכמיה הזו הינו העובדה שהיא דו צדדית – מצד אחד ההדפס המשובץ בולט יותר בנוכחותו ובצד השני ההדפס שולט פחות, מה שהופך אותה ליותר רב-גונית מאשר מרבית השכמיות שבבעלותי.
כיום כל השכמיות של קרייזי ליין נמכרות ב99.90 ש"ח בלבד (במקום 169.90), וניתן להשיג אותן בחנויות הרשת או דרך אתר האונליין של החברה.

תמונות: אתר קרייזי ליין
תמונות: אתר קרייזי ליין

 

תחליבי רחצה של נקה 7

המותג הותיק אשר קיים עוד משנות ה50 יצא לאחרונה במהלך מיתוגי חדש, במסגרתו עודכנו הן הנראות החיצונית של המוצרים והן הפורמולות והניחוחות שלהם. לפני מספר שבועות קיבלתי להתנסות בתחליבי הרחצה בעלי הפורמולה המחודשת של המותג, שלפי המידע שצורף אליהם מכילה 25% לחות. כמי שצפתה בפרסומת החדשה של נקה 7 בכיכובה של הפרזנטורית רוני דלומי – אני מודה שציפיתי לכך שהסבון יקציף ברמה שתמלא לי את כל המקלחת, אך התוודתי – לא משנה כמה סבון שפכתי, סיבנתי וקירצפתי – נותרתי עם אותה כמות מועטה של קצף. עם זאת, אני שמחה לומר שזה פחות או יותר הדבר ה"רע" היחידי שיש לי להגיד על המוצר! המרקם של הסבון נעים ומפנק, הריח נפלא שנשאר לאורך זמן (עד כה התנסיתי בריח וניל-שקד, אבל עוד מחכה לבדוק את ריח הקמומיל) והמחיר מעולה (10 שקלים לאריזה של 750 מ"ל)! לאלו שמקפידים אני שמחה גם לדווח שכל מוצרי נקה 7 לא נוסו על בעלי חיים.

צילום: מוטי פישביין
צילום: מוטי פישביין

 

גרביים לשמירת לחות של EcoTools

את הגרביים הללו של אקוטולס, אשר אמורות לעזור בספיגת קרם הלחות שאתן מורחות על כפות הרגליים, רכשתי במסגרת הקנייה האחרונה שלי באתר iHerb. הגרביים עשויות מ93% מבד ויסקוזה שנוצר מצמח הבמבוק, מה שהופך אותן לידידותיות לסביבה ולשמחתי מדובר גם בבד רך ונושם, כך שלא התנגדתי ללכת לפי ההוראות ולגרוב אותן לאחר מריחת קרם הלחות על כפות הרגליים לפני שעת השינה. את התוצאות ראיתי והרגשתי מיד כבר לאחר השימוש הראשון. כיף!
לרכישת הגרביים – לחצו כאן.

A photo posted by Shir Wrobel (@pointoffashion) on

 

 

קרם ידיים מועשרים בלחות של Fenjal

עוד מוצר עתיר בלחות שקיבלתי עד למפתן דלתי הוא קרמי הידיים החדשים של פנג'ל. אני מודה שלא הכרתי את המותג השוויצרי בעל השם המעט מוזר, אך אני תמיד שמחה להתנסות במוצרים ולהכיר מותגים חדשים, בדיוק כמו אלו. כאמור למותג שני קרמי ידיים חדשים הנבדלים זה מזה בפורמולה שלהם – האחד, Intensive, מועשר בשמן שקדים, שמן בוראז', ויטמין E ותמצית ארניקה ומותאם לעור ידיים יבש במיוחד. השני, Vitality, מועשר בשמן זית, תמציות צמחים ותמצית ארניקה אשר מותאם לעור ידיים רגיל עד יבש. בן זוגי ואני לקחנו על עצמנו את המשימה של בדיקת הקרמים – הוא, אשר רגיש יותר לשינויי מזג האויר, התנסה בIntensive, ואילו אני בVitality. לאחר שימוש של מספר שבועות שנינו הרגשנו בשיפור במראה העור והרגשתו.
את הקרמים ניתן להשיג בחנויות הפארם והמזון במחיר של 14.90 ש"ח למיכל של 100 מ"ל.

צילום: סטודיו דנשר
צילום: סטודיו דנשר

 

קולקציית חורף 2015-16 של רמי לי

לאחר תהליך של מיתוג מחדש של הרשת, החליטו ב"רמי לי" להשיק במהלך החורף ליין של בגדים גם לנשים שאינן בהריון, מתוך ההבנה שהפרדה בין נשים בהריון לבין אלו שלא אינה רלוונטית כבעבר. לפיכך, בשבועות האחרונים יכולתן למצוא קולקצייה מגוונת שמתאימה לכל אישה בטווח המידות 36-48 המחולקת לפי קטגוריות: ליין יומיומי (המושפעת מטרנדים כמו שבטיות-אפריקאית, משבצות והדפסים חייתיים), ליין דנים וליין לשעות הערב. נוסף על כך, תוכלו למצוא קולקציית הלבשה תחתונה המותאמת במיוחד לחודשי ההרעיון ולאחריהם. מעבר לעובדה המשמחת על העובדה שכעת יש רשת אופנתית הפונה לנשים במידות מעל 44 (שאינן בהכרח בהריון) אני שמחה לדווח שמביקור בחנות ראיתי כי ישנם לא מעט דגמים מאוד שהם לא רק יפים ומחמיאים, אלא גם עשויים מבדים נעימים וגזרות נוחות. ממליצה לכל אחת – ובעיקר אלו שלא מצליחות למצוא עצמן ברשתות ישראליות אחרות – להציץ באחד מסניפי הרשת ולהיות מופעת בעצמה.

יאנה יוסף עם גינס של רמי לי להריוניות מחיר 214.90 שח צילום גיא כושי ויריב פיין
צילום: גיא כושי ויריב פיין

 

שופינג נעים!

 

* גילוי נאות.

 

כתיבת תגובה

Top