You are here
Home > Beauty > מה אורזים לחופשת קיץ קצרצרה?

מה אורזים לחופשת קיץ קצרצרה?

אמנם הקיץ עומד להסתיים בקרוב (תודה לאל!) אבל לאורך כל השנה יש מקום כלשהו ברחבי הגלובוס שיש בו קיץ ולכן צריך להתארגן ולארוז בהתאם. חוץ מזה, חופשות קיץ לפי ההגדרה שלי הן לאו דווקא חופשות שמזג האוויר במהלכן הוא קיצי אלא כאלה שרוב העיסוק שלך בהן הוא בטן-גב, אוכל ומנוחה.

אבל לפני שנכנסים לכל הרוגע הזה, לחופשה שבה אפשר לכבות את המוח ולהתעסק רק בדברים הכי שטחיים שיש (כמו "איך אני נראית בבגד ים הזה?"), יש את הרגעים המקדימים האלה – הרגעים שצריכים להתרכז במלאכת האריזה ולא לשכוח שום דבר בבית.

אחרי מספר חופשות קיץ קצרות במיוחד שנפשתי במהלך הקיץ האחרון, החלטתי לסכם לכן את כל הדברים שחשוב בעיניי לקחת איתכן לחופשת הקיץ:

Summer vacation
מה אורזים לחופשת קיץ; צילום: שיר וורובל
  1. כובע קש רחב שוליים: את הקיץ שלי העברתי עם שני כובעי קש שונים, אך לחופשה (ובעצם אולי תמיד) אני אעדיף את כובע הקש הרך הגדול – כזה שיכול להתקפל בתיק בלי להישבר. כובע הקש שבתמונה ואני נפגשנו לגמרי במקרה לפני שני קיצים ומאז אני מחפשת לאמץ לי כובעים דומים לו ללא הצלחה.
  2. מקדם הגנה בספריי של ד"ר פישר (45SPF): אם יש משהו שאני שונאת בכל התהליך של ללכת לים/לבריכה זה להימרח בקרם הגנה. יכול מאוד להיות שזה קשור בטראומה מהתקופה שבה הדרכתי בקייטנות קיץ לילדים במשך כמה שנים טובות. בכל פעם שהקייטנה הייתה יוצאת ליום בריכה או יום כיף שקשור במים הייתי צריכה למרוח בקרם הגנה משהו כמו 15 ילדים, אחד אחרי השני כמו פס ייצור משומן (תרתי משמע). בסוף היום הייתי חוזרת הביתה עם בגדים בריח של קרם ההגנה ושל זיעת הילדים שנמרחו עליי בחזרה, כך שעד היום הפנים שלי מתעוותות מעצם הריח (והזיכרונות). בשנים האחרונות אני מעדיפה את התרסיסים התחליביים של מקדמי ההגנה – לא רק שהריח שלהם מורגש פחות אלא גם שהמריחה שלהם הרבה יותר ידידותית למשמש.
  3. משקפי שמש של רייבאן: בשנים האחרונות אני מוצאת את עצמי מחזיקה באוסף הולך וגדל של משקפי שמש. גיליתי את זה דווקא כשעברתי דירה לפני כמעט שנה, כהצלחתי למלא בקלות מגירה שלמה בארון הבגדים רק במשקפי שמש. אופס. למרות הכמות ההולכת וגדלה (אני פשוט לא מצליחה להפסיק לרכוש אותם!) בפועל אני משתמשת ביום-יום רק בשלושה זוגות, וגם זה בקושי. התוספת האחרונה לאוסף שלי הם משקפי השמש של רייבאן והם כבר נכנסו לרוטינת השימוש הקבועה שלי, כך שבהחלט אפשר לסמן את הרכישה הזו כהצלחה.
  4. בגד-ים: אם כבר מדברים על טראומות – עוד טראומת ילדות שלי (מתוך מקבץ מפואר מאוד) היא הטארומה ממסעי קניות של בגדי ים. בתור ילדה לא הייתה לי ברירה אלא לקנות בגד ים חדש כל קיץ או שני קיצים, מה שהיה מביא אותי ואת אימא שלי לתסכול ברמת תלישת שיערות (כן, שנאתי את המראה החיצוני שלי מגיל צעיר מאוד). בשנים האחרונות הצלחתי לעקוף את העניין הזה ע"י רכישת שני סטים של בגדי ים קלאסיים (מבחינת צבע וגזרה) שמלווים אותי כמה קיצים רצופים. את בגד הים שבתמונה הוא בגד ים שרכשתי באתר הקניות הבריטי אסוס, שקטגוריית בגדי הים שבו תמיד מפנקת במיוחד (ובעיקר בעת סיילים).

5. תיק איפור, כי גם כשאני בחופשה אני לא באמת מרשה לעצמי לוותר על איפור מינימלי. תיק האיפור שלי משתנה מחופשה לחופשה, תלוי בכמות המוצרים שאני רוצה לקחת ובאורך החופשה (תיק האיפור שבתמונה הוא של קרליין אשר נרכש בביוטי סיטי) אבל המוצרים נשארים פחות או יותר אותו הדבר:

  • שפתון עמיד: כזה שישאר על השפתיים גם אחרי ארוחת ערב וגם בעת השכשוך בבריכה (בתמונה: גלוסי סטיין של YSL)
  • אייליינר ג'ל ומברשת הנחה: בשנים האחרונות נדיר לראות אותי בלי אייליינר והאייליינר השחור של MAC הוא האייליינר היחידי שאני יכולה לסמוך עליו שאני אשים אותו בבוקר והוא לא יזוז מילימטר עד שאוריד אותו בלילה. כמובן שאי אפשר להשתמש באייליינר ג'ל בלי מברשת – ניסיתי כל מיני סוגים של מברשות להנחת אייליינר ונכון להיום המברשת של Ofra (מס' 41) היא המברשת הנוחה ביותר לעבודה הזאת עבורי.
  • סומק קרמי: מהקופסא על הלחיים עם האצבעות, אין יותר פשוט מזה (בתמונה: סומק קרמי של NYX בגוון Tickled)
  • או דה-טואלט של L'Occittane: יש לי רומן ארוך שנים עם מוצרי האו דה-טאלט של ל'אוקסיטן – אני לא יוצאת בלעדי אחד מהם מהבית אפילו אם זה לכמה שעות אז בטח שלא לחופשה (בתמונה: ו דה-טואלט של מסדרת Rose Des Champs של ל'אוקסיטן).

גילוי נאות: חלק מהמוצרים ניתנו במתנה מהחברה לצורך סקירה

——————————————————————————————————————————–

עשו לייק לעמוד פייסבוק של PointOfFashion והישארו מעודכנות בלייב על אירועי אופנה, הודעות על סיילים ועוד הפתעות.

כתיבת תגובה

Top