You are here
Home > Beauty > סקירות: מוצרי איפור שאני משתמשת בהם ביומיום

סקירות: מוצרי איפור שאני משתמשת בהם ביומיום

בסוף השבוע הבא אני עוברת דירה, מה שאילץ אותי לארוז את כל חפציי וחיי לתוך ארגזים בשבועיים האחרונים. מי שמכיר אותי מספיק טוב יודע שמדובר במלאכה קשה במיוחד לבחורה מבולגנת כמוני שחיה בטווח הצר שבין "בלאגן מאורגן" לבין "תוהו ובוהו". בימים האחרונים החלטתי לצמצם את נבחרת האיפור שלי למספר מוצרים בודדים שאני משתמשת בהם בצורה יומיומית ואת השאר לארוז – וכך עלה לי הרעיון של הפוסט הזה.

אז בבקשה, הנה הם מוצרי האיפור שאני משתמשת בהם ביומיום, כל יום (נכון לתקופה זו):

איפור פנים

בקיץ האחרון החלטתי לוותר על המייקאפים למיניהם שנהגתי להשתמש בהם שנים רבות, לטובת הפודרה Studio Fix של מאק (או מקסימום איזה BB Cream, בימים קשים במיוחד). מאז כבר התרגלתי על לחסוך לעצמי את השלב הארוך והמעצבן שבתהליך האיפור ונשארתי עם מוצרי הבסיס – קונסילר, פודרה, ברונזר וסומק.

Face Makeup PointofFashionמלמעלה ובכיוון השעון:
Studio Fix של MAC בגוון NW20; ברונזר של איל מקיאג' בגוון SunBronze; סומק של Rimmel בגוון Pink Rose 004; סומק/היילייטר של MUA בגוון מס' 1; קונסילר של איל מקיאג' בגוון Light.

איפור עיניים

אחד מהדברים הכי טבעיים מבחינתי מתהליך האיפור הוא המסקרה והאייליינר. המראה שנוצר בעקבות השימוש בהם יכול מבחינתי להחליף את כל מערך האיפור שלי בימים שבהם אין לי ממש חשק/כוח להתאפשר אבל בכל זאת לא רוצה להיראות כאילו נפלתי מהמיטה ויצאתי החוצה. למרות שבחרתי להשאיר איתי את מעגל הריסים אני חייבת להתוודות שאני לא עושה בו שימוש יומיומי (גם ככה המוצר הזה עושה לי אסוציאציות של מכשיר עינויים). לאחרונה קיבלתי וקניתי מסקרות רבות להתנסות וסקירה. בינתיים המסקרה שהריסים שלי ואני הכי התחברנו אליה היא המסקרה הנ"ל של YSL. המסקרה של פופה היא אחת מהמסקרות הנוספות שאני מתנסה בהן כיום שאותה קניתי במסגרת אחד מהמבצעים האחרונים של סופר-פארם.

Eye Makeup PointofFashion

 מימין לשמאל:
עיפרון עיניים שחור של Ofra; אייליינר ג'ל בגוון BlackTrack של MAC; מסקרה Diva's Lashes בצבע שחור של PUPA (המסקרה האחרונה שרכשתי, בודקת איך היא); מסקרה Baby Doll של YSL בצבע שחור; מעגל ריסים של לייף;

eyeshadow pallets PointofFashionשתי פלטות של צלליות בגוונים נייטרליים – מימין: Undressed של MUA; משמאל – Style של Jade.

איפור שפתיים

אני לא מרבה להשתמש בשפתונים ואפשר לומר שאני משתמשת בהם ב"אירועים מיוחדים", זאת למרות שבמהלך השנים הצלחתי לאסוף מבחר נאה שלהם.
את שני השפתונים הנ"ל השארתי לעצמי לאותם מקרים מיוחדים שאולי יצא לי להיתקל בהם בזמן הקרוב. אחרי מחשבה עמוקה החלטתי להישאר עם שניים – אחד ניוד ליומיום והשני אדום למקרה ובמקרה יתחשק לי להיות קצת יותר נועזת משפתון לחות בצבע.

Lip Makeup PointofFashion

שפתון מימין: Cremesheen Creme Cup של MAC; שפתון משמאל: Icy Red של איל מקיאג'; מלמטה: פריימר לשפתיים Prep+Prime ועיפרון שפתיים בגוון Redd של MAC

מברשות איפור

בשונה משאר המוצרים, את מברשות האיפור היה לי קל יחסית לבחור שכן אלו המברשות שמשמשות אותי באופן יומיומי ונמצאות בנפרד ממברשות נוספות שמשמשות אותי לעיתים רחוקות יותר. כהוכחה מצולמת לתדירות השימוש במברשות תוכלו לראות את העובדה שאני מזניחה את המחוייבות שלי לנקות את המברשות הללו בתדירות גבוהה רק מתוך החשש שהן לא יספיקו להתייבש בטרם הפעם הבאה שאני אצטרך להשתמש בהן.

Brushes PointofFashion

מימין לשמאל:
מברשת סומק של MAC מאחת מהמדורות המוגבלות שלה (מס' 167SE); מברשת להנחת צללית מס' 23 של Ofra; מברשת לטשטוש צלליות של MAC מס' 286; מברשת Conture להנחת ברונזר של Real Tecnique מתוך סט מברשות הפנים של המותג; מברשת להנחת אייליינר מס' 41 של OFRA; מברשת פודרה של קרליין מס' 02;

והכל נכנס לתוך תיק אחד…

על נפלאותיו של תיק סודות היופי של IGA כתבתי לכן כבר בפוסט הזה אז לא ארחיב במילים מעבר שאומר כמה נפלא זה להחזיק בתיק שיכול להכיל את כל מוצרי האיפור שאני משתמשת בהם ביום (כולל פלטות צלליות!) בתוכו ועדיין להיות חצי ריק (או חצי מלא, תלוי איך תבחרו לראות את זה)…

IGA Makeup Bag PointofFashionתיק איפור "סודות היופי" של IGA

מה אתן אומרות על הנבחרת הסופית שלי?
על מה הייתן מוותרות ומה אתן חושבות ששכחתי?

 

המשיכו לעקוב אחר הבלוג גם בפייסבוק לעוד המון עדכונים, פרסומים ראשונים, השראות, תמונות ועוד – היכנסו לכאן ולחצו Like או התעדכנו בפוסטים חדשים באמצעות Bloglovin.

4 thoughts on “סקירות: מוצרי איפור שאני משתמשת בהם ביומיום

  1. צמצום יפה! קשה לי לראות את עצמי בוחרת מס' מצומצם של מוצרים – אני מאוד אוהבת לגוון (בעיקר בצלליות).
    אני מסוקרנת לגבי הפלטה של MUA – איך איכות הצלליות שלה? העמידות?
    מסכימה לגבי מסקרה ואייליינר – אם אני צריכה לבחור רק בשלב אחד באיפור בבוקר זהו השלב!

    1. הצלליות של MUA ממש אחלה – אני שמה אותן מעט פריימר לעיניים (טו פייסד, עופרה או אפילו של MUA) והן יכולות להחזיק יום שלם.

כתיבת תגובה

Top