You are here
Home > Fashion > חדשות הסופשבוע #1

חדשות הסופשבוע #1

בוקר טוב ותחילת שנה חדשה טובה לכולכן! כמו שבוודאי זיהיתן – התחלתי ספירה חדשה של סיכומי השבוע לכבוד השנה החדשה. האם אצליח לכתוב 52 סיכומי סופ"ש השנה? מניחה שימים יגידו. עוד משהו קצת שונה בנוגע לסיכום השבועי – אני אנסה להפוך אותו לקצת יותר מאוכוון אינסטגרם, וכתוצאה מכך יופיעו בו הרבה יותר תמונות מבשנה שעברה. מקווה שזה יהפוך את כל העניין ליותר כיפי.

אז מה היה לנו בשבוע הראשון של שנת 2016?

רשת האופנה הישראלית רמי לי, אשר הייתה מוכרת עד כה בתור רשת לנשים בהריון בלבד, החלה למכור קולקציה שאינה מותאמת בלעדית לנשים בהריון אלא לנשים באשר הן שמעוניינות לרכוש אופנה ישראלית מעודכנת. כמובן שהרשת עברה גם הליך מיתוג מחדש תחת הסלוגן "it's so you" ובמקביל לתמונות הקמפיין ההריוני של הרשת (בו מככבת יאנה יוסף) שוחררו גם תמונות של דוגמנית שאינה הריונית. המגמות הבולטות בליין היומיומי בקולקציה החדשה שאותה תוכלו למצוא כעת בחנויות הרשת הן השפעות שבטיות (פריטים רחבים מבדים רכים המשלבים רקמות ואריגות מיוחדות), משבצות והדפסי חיות. במקביל תוכלו למצוא גם ליין בגדי ערב בהשראת תקופת הבארוק וקולקציה של הלבשה תחתונה. טווח המידות ברשת הוא 36-48 וטווח המחירים (לפני הנחות הוא 69.90 ש"ח (למכנסיים הזולים ביותר) עד 274.90 (למכנסי הג'ינס היקרים ביותר). לכבוד השקת הקולקציה החדשה אני קיבלתי במתנה חולצה שחורה שכבר הספקתי ללבוש לא מעט פעמים, זאת בזכות הבד הנורא נעים שלה וגם בגלל שהיה לי נורא קל להתאים אותה גם לימי לימודים אבל גם לדייט בערב עם בן הזוג.

 

טופשופ הכריזה כי היא מוותרת על שירותיה של האיט גירל הלוהטת ג'יג'י חדיד בקמפיין האביב הקרוב ולוקחת במקומה את הסופרמודל קרלי קלוס. קלוס דיגמנה עבור החברה לפני שמונה שנים, בתחילת הקריירה שלה, וכעת היא חוזרת כשצברה כבר ניסיון בצילומי קמפיין גדולים כמו דיור ומארק ג'ייקובס, צעדה על המסלול בתצוגות האופנה של ויקטוריה סיקרטס והצטלמה ללמעלה מ30 שערים של מגזיני ווג ברחבי העולם.

A photo posted by Topshop (@topshop) on

 

בית האופנה דולצ'ה & גבאנה השיקו קולקציה של חיג'אבים עבור השוק של נשים מוסלמיות, אם כי ברור לי שזה הולך להיות להיט בקרב נשים מכל רחבי העולם…

#dgabaya ❤️❤️❤️❤️❤️

A photo posted by stefanogabbana (@stefanogabbana) on

 

הזמרת קורטני לאב (שבטח זכורה לכן יותר בתור אלמנתו של סולן נירוונה, קורט קוביין) עיצבה קולקצייה בשיתוף פעולה עם אתר Nasty Gal. ממעט התמונות ששוחררו לרשת אפשר לנחש שמקורות ההשראה לקולקציה היו הניינטיז (דההה) והזרם הרומנטי. זהו הטיזר ששחררה הרשת לפרופיל האינסטגרם שלה:

A photo posted by Nasty Gal (@nastygal) on


 

במקרה ופספסתן – כרגע מתנהלת הגרלה בבלוג שבמסגרתה יזכו שלוש זוכות בחבילת הפתעה ענקית ומשמחת הכוללת 8 מוצרי איפור, טיפוח ואפילו בושם בגודל מלא! לכל הפרטים: היכנסו לכאן.

A photo posted by Shir Wrobel (@pointoffashion) on

 

השראת השבוע: אמבטיה, פרחים ושלווה.

A photo posted by @aureta on

 

כמו כן, אם אתן עדיין לא חברות/עוקבות שלי בפלטפורמות החברתיות השונות, כמו הפייסבוק (לינק לעמוד), האינסטגרם (pointoffashion@) וכמובן פינטרסט שהוא האובססיה החדשה שלי (לינק לפרופיל) – אני אשמח מאוד שתעשו זאת.
המקומות האלה מתעדכנים בצורה די תדירה, גם אם כמעט ואין לי זמן לכתוב בבלוג או אם אני רוצה לעדכן אתכן בדברים מיוחדים שאולי לא שווים פוסט שלם אבל כן מעניינים וכיפיים (כמו לינקים, תמונות, מבצעים מיוחדים וכדומה).

 

מאחלת לכולכן לבלות את סוף השבוע הקרוב בנעימים (תרתי משמע),
xoxo

 

Top