You are here
Home > Beauty > שלושה בשלישי: פינוקים של תחילת שנה

שלושה בשלישי: פינוקים של תחילת שנה

הרבה זמן לא כתבתי פוסט סקירת מוצרים, זאת למרות שרשימת המוצרים שאני רוצה לכתוב עליהם עבורכן בבלוג רק הולכת ונעשית ארוכה יותר מיום ליום. לפוסט הזה בחרתי מספר מוצרים שליוו אותי מתחילת השנה, פחות או יותר, שהצליחו לעזור לי להרגיש קצת יפה יותר בתקופה האחרונה.

שפתון מאט מבית קרליין

את שפתון הColor Matt מבית קרליין קיבלתי להתנסות בדיוק בערב השנה החדשה – היום בו כל שפתון עומד למבחן שכן מדובר לא רק בערב שכולל בילויים אלא גם נשיקה, כמובן. נכון להיום סדרת שפתוני הקולור מאט מגיעים בשישה גוונים – ניוד (מס' 20), לבנדר (21), סגול עז (22), כתום-קורל (23), אדום מלכותי (24) ואדום עז (25). השפתון החביב עליי כרגע הוא גוון מספר 25 שלשמחתי אינו מייבש את השפתיים ואכן נשאר לאורך זמן רב. כבר בניסיון הראשון שלי איתו (כאמור, ערב השנה החדשה) הוא שרד ערב שלם שכלל שתייה וגילויי חיבה מצד החבר, שהתפעל לגמרי מהפלא שלא נמחק מהשפתיים שלי. גם בניסיונות הבאים שלי עם השפתון שכללו אוכל השפתון שרד יפה ודרש רק חידוש מועט במרכז השפתיים.
בקיצור: מומלץ לגמרי!
הפרטים הטכניים: ניתן להשיג את השפתונים בכל רשתות הפארם בעבור 59.90 ש"ח לתכולה של 7 גרם.

שמן יבש לגוף מבית אהבה

השמן היבש לגוף של AHAVA הגיע אליי לסקירה כאילו מישהו ידע לא רק שעור הגוף שלי לא מצליח להתמודד עם הקור והיובש שבאוויר אלא גם שאני חייבת חיזוק חיובי בדמות משהו ריחני ונעים. מדובר בשמן יבש בריח מתוק (שילוב של קקטוס ופלפל ורוד) אשר מגיע באריזת תרסיס מיוחדת שמאפשרת שימוש קל ויעיל במיוחד. הפורמולה של המוצר כוללת גם שמן זרעי חוחובה (אשר מזינה את העור ומעניקה לו לחות), אצת דוניליאלה (אשר תורמת בהאטת תהליכי הזדקנות התאים) ושמני שומשום וויטמין E (המסייעים להשיב לעור את הזוהר הטבעי שלו). באופן אישי אני הכי אוהבת להשתמש בשמן מיד לאחר שאני יוצאת מהמקלחת – אני מכינה לעצמי את הבקבוקון מראש בחדר האמבטיה ושנייה לפני שאני מתעטפת בחלוק המגבת אני מתיזה על עצמי מספר התזות ריחניות. השמן נספג בגוף תוך מספר דקות ומשאיר את העור רך ונעים לאורך שעות.
בקיצור: פינוק אמיתי…
פרטים טכניים: 129 ש"ח לתכולה של 100 מ"ל; להשיג ברשת חנויות AHAVA ובחנויות נבחרות.

שפתוני קולור-מאט של קרליין ושמן גוף יבש של AHAVA; צילום: שיר וורובל
שפתוני קולור-מאט של קרליין ושמן גוף יבש של AHAVA; צילום: שיר וורובל

 

שמן שקדים אורגני לפנים מבית Weleda

בדומה לעור הגוף שלי, גם עור הפנים שלי לא ממש מחבב את הקור של החורף, ובעיקר את הרוח הקרה הנושבת בימי הסערה הקשים. בנוסף, בימים שבהם עוברים יותר מידי מהקור שבחוץ לחימום שבחדרים שבפנים הבית אני נוטה לפתח צינון שאמנם עובר תוך יומיים, אבל משאיר את העור שלי לא מרוצה. שמן השקדים לפנים של Weleda אמור לעזור בשיפור מראה העור וגמישותו. שימוש סדיר במוצר, כך טוענים בחברה, יתרום ליצירת שכבת הגנה על העור מפני נזקי הסביבה, רוח, קור וגירויים חיצוניים אחרים ואף יסייע במניעה ובטיפול בקמטים. המוצר מכיל שמן שקדים טהור שמטרתו להרגיע את עור הפנים המגורה ו/או הרגיש, שמן זרעי שזיפים להגנה ולחות מקסימלית, תמצית פרחי עץ הPrunus Spinosa להזנת העור, ויטמין E, B, סידן ומגנזיום. באופן אישי אני השתמשתי במוצר כמסיר איפור לימים שבהם העור שלי הרגיש יבש ומגורה במיוחד, כשלא רציתי למרוח עליו חומרים שישאירו אותו יבש במיוחד.
בקיצור: מומלץ לבעלות עור עדין, רגיש או מגורה בימי החורף ובכלל.
הפרטים הטכניים: 109.90 ש"ח לתכולה של 30 מ"ל; את המוצרים של Weleda ניתן להשיג בבתי המרקחת, חנויות הטבע, רשתות הטבע ובאתר החברה.

שמן שקדים מרגיע לפנים של Weleda; צילום: שיר וורובל
שמן שקדים מרגיע לפנים של Weleda; צילום: שיר וורובל

 

 

כתיבת תגובה

Top