You are here
Home > Fashion > חדשות הסופשבוע #3

חדשות הסופשבוע #3

אני יודעת, שוב הייתי בלוגרית רעה ולא כתבתי מילה כל השבוע (הפעם אין לי את מי להאשים מלבד את עצמי).
מבטיחה לכן שאני עובדת על כמה דברים מעניינים שיעלו בקרוב לבלוג.

אז שנעבור ישר לחדשות?

בגיל 74, לאחר ששימשה במשך 28 שנים בתפקיד המנהלת הקריאטיבית של מגזין ווג אמריקה, הפתיעה עורכת האופנה המיתולוגית גרייס קודינגטון עם הודעתה כי היא פורשת מתפקידה. בקונדה נאסט, חברת ההוצאה לאור האמריקאית הגדולה אשר מוציאה בין היתר את מגזיני ווג, השאירה לקודינגטון טייטל של כבוד "Creative Director at Large" ונראה כי הג'ינג'ית הנצחית תמשיך לשתף פעולה עם המגזין אך בתדירות נמוכה בהרבה. [בתמונה: קריקטורה של קודינגטון שצוירה ע"י @thecartorialist]

A photo posted by Carly Kuhn (@thecartorialist) on

 

השבוע הגיע לישראל מייקאפ/קונסילר מליין Beyond Perfecting של קליניק בגרסת הפודרה. לכבוד ההשקה קליניק נותנת במתנה מסקרה בגודל מיוחד על כל קנייה של המייקאפ המדובר. באופן אישי אני מאוד אוהבת את הכיסוי העדין שנותנים מוצרי מייקאפ פודרה (בדומה לסטודיו פיקס של MAC בו אני משתמשת בקביעות) ולכן אני בהחלט סקרנית לגבי המוצר הזה.

 

מותג התיקים הישראלי האהוב Medusa חבר למעצבת שירן מילר (שירנק'ה) לטובת קולקציית קפסולה מיוחדת בהשראת חיות. אמנם הייתי שמחה לאמץ את כל אחד מהתיקים מהקולקציה החדשה, אבל כרגע נטיית הלב שלי היא לכיוון התיק בהשראת חתול. מה איתכן?

A photo posted by MeDusa Studio (@medusabags) on

 

גם רבלון השיקו השבוע מוצר חדש למדפים בישראל והוא הInsta-Fix מסדרת הPhotoready של המותג. מדובר במוצר סטיק שיכול לשמש כמייקאפ, קונסילר ואפילו קונטור – הכל בהתאם לצבע שתבחרי להתאים לעצמך. אני מאוד מחבבת את מוצרי הסטיק האלה שנמרחים בקלות ללא צורך באביזרים נלווים (כגון מברשות, ספוגיות וכדומה) ולכן סביר להניח שאשים את ידיי על סטיק שכזה ואחזור לדווח כאן בבלוג אודות ממצאיי.

 

חדשות טובות! השמועה ש-ZARA Home עושה עלייה לארץ התגלתה כנכונה. האם הסחורה שתיובא לארץ תהיה מוצלחת כמו ליין הבגדים של הרשת – את זה נגלה רק לאחר פתיחת קניון גינדי תל אביב שנבנה בימים אלו ממש.

A photo posted by Zara Home (@zarahome) on

 

רשת Story מצטרפת לטרנד האחרון בשוק האיקומרס ותתחיל למכור באתר האינטרנט שלה גם מוצרים לעיצוב הבית תחת קטגוריית Living. כרגע טווח המוצרים בקטגוריה הוא 10-999 שקלים וניתן למצוא שם מותגים כמו Izola, Happy Jackson, muuto ועוד.

A photo posted by Story (@story_online) on

 

ולסיום אני מזכירה לכן שהארכתי בעוד קצת את מועד סגירת ההגרלה הגדולה בבלוג במסגרתה שלוש קוראות יקבלו כל אחת חבילת הפתעה ענקית ובה 7 מוצרי איפור, טיפוח ובישום. אם עדיין לא נכנסתן – יש לכן שבוע אחד בלבד לעשות זאת. אם כבר נכנסתן – שווה שתבדקו שוב שמילאתן כמו שצריך לפחות את שני השלבים הנדרשים לכניסה להגרלה. לפוסט אודות ההגרלה: לחצו כאן.

A photo posted by Shir Wrobel (@pointoffashion) on

 

ועד לפעם הבאה –
שיהיה סופשבוע נעים וכיפי!

 

Top