You are here
Home > Beauty > סקירת לקים: Flormar, CHIC וEve Cosmetics

סקירת לקים: Flormar, CHIC וEve Cosmetics

מאז ומתמיד התייחסתי לעצמי כמישהי שיש לה שיקולים כלכליים הגיוניים למדי, מה שמנע ממני לאורך השנים להיכנע לרצונות שלי לרכוש תיק של שאנל או נעליים של לובוטין באלפי שקלים אך גם הוא מה שהניע אותי להמשך לרכישת דווקא לקים שעלותם לא עולה על 20 שקלים. הרי בואו נודה בזה, לק הוא משהו שדורש תחזוק או החלפה של כל כמה ימים, הטרנדים מתחלפים כל הזמן וגם מצבי הרוח משפיעים על בחירת הצבע שייככב על הציפורן, אז למה בעצמם להשקיע עשרות טובים של שקלים (לרוב 50-70 ש"ח) על בקבוקון לק שלפעמים ישמש אותנו פעמים ספורות ובעיקר יצבור אבק על המדף או ייתפוס מקום במגירה?

אני בעצמי עדיין לא הכרעתי בסוגיה הנוגעת להעדפה של לקים זולים או לקים יקרים ובינתיים משתדלת לגוון ולהיהנות מכל העולמות. לאחר שבפוסט הסקירה הקודם שלי התייחסתי ללקים יקרים, הרי שהיום אני מציגה בפניכן כמה לקים זולים על מנת שתוכלו לשפוט בסוגייה הזו בעצמכן.

לק מוזהב של EVE Cosmetics

את הלק המוזהב (גוון מס' 76) רכשתי באתר 1item (שכנראה אסקור אותו בעתיד הקרוב) לאור מחירו הזול במיוחד – עשרה שקלים בלבד.
למה כן? כי מספיקה שכבה אחת כדי ליצור שכבה אטומה ומושלמת של לק, הלק מתייבש מהר באופן יחסי ונותן מראה מאוד זוהר יוקרתי.
למה לא? הריח החריף של המוצר הרתיע אותי מהשימוש בו (שגם הביא אותי לקרוא את רשימת המרכיבים ולגלות שהפורמולה של הלק מכילה רכיב בשם Toluene שאינו מומלץ לשימוש), הפורמולה מאוד סמיכה ומקשה על המריחה באופן יחסי והעמידות לא משהו (בקושי החזיק ערב אחד ללא שכבת מגן, ביחד עם שכבת מגן החזיק מעמד כשלושה ימים).
פרטים יבשים: 10 שקלים לבקבוק של 17 מ"ל דרך אתר 1item.

בשורה התחתונה: לאירועים מיוחדים וזוהרים בלבד.

לק מוזהב של EVE Cosmetics; תמונה: אתר 1item
לק מוזהב של EVE Cosmetics; תמונה: אתר 1item

לק בגוון ורוד עתיק מליין Plus Quartz של פלורמר

אי שם באמצע דצמבר 2013 הכרזתי על פתיחתה של החנות הראשונה בישראל לרשת Flormar, מותג איפור שמבטיח מוצרי איפור ולק איכותיים במחירים זולים, והבטחתי לסקור כמה ממוצרי הרשת כדי לבדוק האם היא מקיימת את הבטחתה (למי שפספסה: ראו כאן). מבין המוצרים לסקירה נבחר גם לק בגוון ורוד עתיק  (מס' 5) מליין Plus Quartz שהוא רק ליין אחד מיני ליינים שונים של לקים של הרשת.

למה כן? מברשת נוחה לשימוש, מריחה קלה ופורמולה שמאפשרת השגת אטימות הצבע בשכבת לק אחת או מקסימום שתיים.
למה לא? הצבע שנראה על הציפורן שונה למדי מאשר בבקבוק (קצת ביאס כי הוא לא החמיא לגוון העור שלי), הייבוש האיטי וחוסר העמידות (צ'יפים קטנים נראו כבר מספר שעות לאחר המריחה, הלק עצמו החזיק מעמד בסה"כ שלושה ימים).
פרטים יבשים: 16 ש"ח לבקבוק של 11 מ"ל, להשיג בחנות Flormar שבקניון עזריאלי.

בשורה התחתונה: במחיר הזה שווה לרכוש ולהשתמש ביחד עם top-coat או מייבש איכותי, רק שווה לבדוק את צבע הלק בפועל באמצעות הטסטרים שנמצאים בחנות עצמה בטרם הרכישה.

לק מבית פלורמר; צילום: פיירס דלאל
לק מבית פלורמר; צילום: פיירס דלאל

לק אדום בגוון 245 של CHIC

אני מוכרחה להודות שהלק האדום בגוון 245 של שיק הוא הלק האדום האהוב עליי ביותר אחרי הלק Big Apple Red של OPI. עד כמה שידוע לי בעקבות השינוי בפורמולת הלק השתנה לו גם השם ומספר הגוון ל-Rich Bitch (מס' 08).

למה כן? מריחה נוחה וקלה, ייבוש מהיר באופן ייחסי, נדרשות שתי שכבות לאטימות מוחלטת של הלק.
למה לא? בעיקרון הפורמולה של הלק שלי מכילה את רכיב הToluene שאינו מומלץ לשימוש אבל לדעתי אני משתמשת בלק מהליין הישן שלהם ומאז החברה הוציאה את הרכיב הזה מהפורמולה, וכמובן נושא העמידות.
הפרטים היבשים: בין 9-14 ש"ח לבקבוק לק של 17 מ"ל; להשיג בחנויות הפארמים ומוצרי הקוסמטיקה הפרטיות וגם באתר Bella באונליין בלינק הזה.

בשורה התחתונה: ברור!

Chic rich bitch 08; צילום: שיר וורובל
Chic rich bitch 08; צילום: שיר וורובל
 * גילוי נאות: הלק של פלורמר התקבל לסקירה ע"י היח"צ.

מכירות את המוצרים? אשמח לדעת מה דעתכן עליהם ולשמוע מה אתן חושבות בנושא העדפת לק זול/יקר.
לא מכירות אותם? ספרו בתגובות באילו מהמוצרים הכי הייתן רוצות להתנסות ואולי משאלתכן תתממש!

המשיכו לעקוב אחר הבלוג גם בפייסבוק לעוד המון עדכונים, פרסומים ראשונים, השראות, תמונות ועוד – היכנסו לכאן ולחצו Like או התעדכנו בפוסטים חדשים באמצעות Bloglovin.

 

One thought on “סקירת לקים: Flormar, CHIC וEve Cosmetics

  1. גם אני בדיוק כמוך מעדיפה רק לקים זולים. בעיני בזבוז להוציא 50 שקל ויותר על לק, במיוחד שאין שוני באיכות בין לק זול ליקר ולשניהם אותה עמידות.

כתיבת תגובה

Top